  • Data: 2017-09-22 18:59:17
    Temat: Re: Hala MTK- prawomocny wyrok
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-22 o 17:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Sir_Robak"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > taki przyklad
    > http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,15833071,
    GDDKiA_oskarza_o_blad_konstruktora_mostu_Redzinskieg
    o.html

    > http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,36743,15913714,
    Niezalezny_ekspert_miazdzy_GDDKiA_w_sporze_o_most.ht
    ml

    W tych linkach jest coś więcej? Czy mi się tylko początek artykułu
    wyświetla? A może tyle tam tylko było?

    "Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oskarża prof. Jana
    Biliszczuka, konstruktora mostu Rędzińskiego we Wrocławiu, o błąd w
    projekcie i domaga się od niego ponad miliona złotych odszkodowania.
    Sprawa trafiła do sądu. - Ten proces to próba wyłudzenia nienależnych
    pieniędzy - ripostuje projektant
    - Zrobiliśmy rewelacyjny most, o którym nawet Japończycy piszą. Na całym
    świecie został zauważony. Od czasu mostu inż. Stefana Bryły [pierwszy na
    świecie spawany most stalowy na rzece Słudwi w Maurzycach pod Łowiczem
    oddany do użytku 12 sierpnia 1929 - przyp. red.] to najbardziej znany
    polski obiekt na świecie, a Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i
    Autostrad chce nas puścić za ten most z torbami - oburza się prof...
    "

    Robert