-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Hala MTK- prawomocny wyrok
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <e...@g...com>
<8...@g...com>
<59c4be2e$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<59c4f0d2$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<oq3534$p05$1$SirRobak@news.chmurka.net>
<59c52a49$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<59c54161$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<1aig9jtm8xnk5$.126e96ki4zy59$.dlg@40tude.net>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Fri, 22 Sep 2017 21:57:31 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1aig9jtm8xnk5$.126e96ki4zy59$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <59c56b2b$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.80.214
X-Trace: 1506110251 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5143 79.191.80.214:55848
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1791
X-Received-Body-CRC: 2351235472
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39561
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-09-22 o 21:30, J.F. pisze:
> - GDDKiA nie powinna więc płacić wykonawcy za dodatkowo zużytą stal. A
> że prawdopodobnie zapłaciła, to jej sprawa. Mogła przepłacić nawet 15
> mln zł, a teraz chce zrzucić odpowiedzialność na nas.
Co jeżeli celowo przepłaca bo ma jakiś układ z wykonawcą?
Prawnikom nie można niestety wierzyć, że mają czyste intencje.
Potem okaże się, że odszkodowanie pójdzie z budżetu, czyli z naszych
kieszeni na dodatkowy zarobek dla cwaniaczków.
WM
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=