    Date: Thu, 22 Sep 2011 09:49:10 +0200
    From: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hurraaa!!!!1111

    W dniu 2011-09-22 09:36, Inead pisze:

    > Chuj w dupę nierobom!!!!
    >
    > http://www.wprost.pl/ar/262488/OECD-polski-nauczycie
    l-sie-nie-przepracowuje/

    > Jakby przeliczyć ich stawkę na godzinny a późniek kazać pracować jak
    > normalny pracownik 40 h. na tydzień to zaraz by się okazało że zarbiają
    > bo kilka, jak nie kilkanaście tysi na miesiąc + plus płatne 3 miesiące
    > wakacji.A zwykły etaciarz 26 dni

    Pobłogosławiłbym tego, który pozwoliłby nauczycielom dyplomowanym
    pracować tylko 40h w tygodniu i ani minuty więcej...

    mam nauczycielkę w bliskiej rodzinie, czasem wraca około 18 albo jeszcze
    później, bo zanim powypełnia wszystkie papiery, albo posprawdza zeszyty,
    sprawdziany, kartkówki whatever to mija troche czasu. Do tego jeszcze
    przygotuj się do kolejnej lekcji, przygotuj, ew. sprawdzainy,
    wejściówki... i siedzisz w domu do 22. I tak często 5 dni w tygodniu
    potrafi się zdarzyć.