eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHybryda zonk › Re: Hybryda zonk
  • Data: 2019-10-02 09:48:40
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2019-10-01 o 17:32, Peter pisze:
    > Znajomy jest na kupnie samochodu, myślał o yotote C-HR, padło na hybryde
    > bo silnik 1.8 i tak w zasadzie zdecydowany i napalony a tu spojrzałem na
    > parametry że moment 140Nm - no dramat, moc 122KM, no dramat
    >
    > WTF z tymi hybrydami>? toż to 1.2 115KM benzyna będzie lepiej chodziło
    >
    > zwłaszcza że spalanie go mniej obchodzi

    Jak mu nie zależy na spalaniu, to po do mu hybryda?
    Bo do ajfona musi pasować, bo trzeba być trendi? Rurki też nosi bo inni
    na insta mają?

    Dla każdego cos innego, znajomy niech sobie kupi megane rs czy innego
    hot-hatcha. Tam spalanie na dalszym planie, za to koni z litra że hoho.


    Silnik 1.8 Toyoty pracuje w cyklu Atkinsona, nie Otto. Taki silnik jest
    słabszy, ale efektywniejszy w zakresie średnich obrotów, czyli w których
    silnik pracuje większość czasu (szczególnie przy przekładni CVT) Dlatego
    nie pali tyle co 1,8, tylko mniej, bo efektywniej obchodzi się z podanym
    paliwem. Hybryda to nie rajdówka, mocy jej nie trzeba, tylko dobrego
    zarządzania paliwem.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: