  • Data: 2019-10-02 19:53:17
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.10.2019 o 10:37, Kris pisze:

    > No i później wątek na grupie "Przekroczenie 24 punktów karnych"
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!searchin/pl.
    misc.samochody/Przekroczenie$2024$20punkt%C3%B3w$20k
    arnych%7Csort:date/pl.misc.samochody/klt5zGMYO6E/gey
    8n6kxCgAJ

    Ja od kiedy mam 200+KM pod maską i automat... to jeżdzę wolniej.
    Podobnie miałem jak przez pół roku jeździłe E klasą z silnikiem 4,5
    (służbowy staroć). O ile na autostradzie było 200, to w mieście
    wkurwaiałem taksówkarzy. Skoro czy 50 czy 100 te same odczucia i ten sam
    czas na końcu, to po co cisnąc.

    Jednak coś w tym obrazku jest
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_2CSBOs9AUX
    LAtJHCIdzqMG9ppmzLjuXK.jpg