  • Data: 2019-10-03 12:46:47
    Temat: Re: Hybryda zonk
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 3 Oct 2019 10:45:30 +0200, Adam

    > Odpowiedziałem.
    > Przepraszam, że tak późno - do tamtego działu rzadko zaglądam.

    Ale ja się tutaj na grupie, w Twoim wątku, pytałem. ;)
    Teraz patrzę, bo też rzadko na forum mitsu zaglądam,
    że ktoś inny zadał to samo pytanie. hehe

    > Generalnie - sam też takiego bym wziął dla siebie.
    > Reszta już może na tamtym forum.

    Czekam aż wycenią tego "nowego". To jest roczne auto po prezesie, bardzo
    fajnie wyposażone (w tym np. grzany kierownik czy aktywny tempo). Tanio
    pewnie nie będzie, ale przynajmniej jak w przypadku mojego obecnego stan w
    pełni znany.

    --
    Pozdor
    Myjk