  • Data: 2016-07-13 13:45:09
    Temat: Re: Hydrofor
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 lipca 2016 13:35:52 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Też to rozważałem, ale boję się, że nie podołam z zabezpieczeniami przed
    > przelaniem, czystości tego zbiornika.

    A co obecnie wyłącza pompę studzienną? Domyślam się że czujnik ciśnieniowy.
    podłączysz go do tej małej pompy nabijającej, a pompę studzienną podłączysz do
    czujnika poziomu w zbiorniku buforowym.

    Czystość się teraz załatwia lampką ultrafioletową zanurzoną w zbiorniku. Przy okzazji
    zabezpiecza przed zamarznięciem wody, chociaż nie wiem do jakiej temperatury.

    Konrad