    From: icek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??
    Date: Fri, 30 Nov 2007 08:38:00 +0100

    Wojciech Apel pisze:
    > Jak się powiedziało A to powiem też B a własciwie to przytoczę tylko w
    > całości mój post opublilkowany w czerwcu tego roku (o kucze, jak dawno) na
    > trzepak.pl (ale kto z Polipa czyta Trzepak?).
    kurcze

    swietny tekst..
    (gratuluje trafnego ujęcia sytuacji)

    moge dodać jeden punkt do tego wszystkiego..

    operator CATV jest inaczej widziany niż ISP
    zupełnie inaczej wyglądają rozmowy,
    albo rozmów brak (vide ITI)

    aha i jeszcze jedno :)

    jak już sie przejdzie całą sciezke zdrowia, to pojawia się inny problem
    STB :(

    cena około 100 EUR za sztuke (a moze ktos gdziez znalazł coś tanszego?)
    przy zamówieniach w setkach sztuk - nie tysiacach sztuk

    aspekt polityczno-socjologiczny
    jeden STB jeden TV
    ilu waszych klientów ma po 2-3 TV? w aktualnej "kablówce" to nie problem
    IPTV? 2-3 STB? jak liczyć takiego klienta?

    --
    pozdros
    icek