    From: a...@b...veroxsystems.com (Verox)
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??
    Date: Tue, 4 Dec 2007 10:38:24 +0000 (UTC)

    On Tue, 04 Dec 2007 08:32:45 +0100, Jan Strybyszewski napisał:

    > IPTV to jest folklor ktory szybko upadnie.
    > Nie widze zadnego powodu by w dobie DVB-T mial sie utrzymac.

    Pokaż mi prosze gdzie ta ,,doba DVB-T'' jest. Ja wiem że U WAS W STOLICY. Ok,
    4 pozostałe nadajniki DVB-T. Widzisz u nas na prowincji w Gliwicach, potrzeba
    17 elementowej Yagi aby odebrać DVB-T ze Skrzycznego. A kabelek z IP jest, i
    nie trzeba kombinować z antenami.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB