  • Data: 2020-01-13 17:17:49
    Temat: Re: ISDN
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/01/2020 09:56, viktorius wrote:
> [...]
    ..

    > Dla przeciętnego Kowalskiego to najważniejsze były chyba 2 rozmowy na
    > raz i brak szumów. Przy upgradzie z linii analogowej do ISDNa raczej
    > dokupił drugiego analoga i podpiął pod porty a/b zamiast kupować dwa
    > telefony cyfrowe. Najwyżej dokupił MSNa, nie paczki DDI.

    Przeciętny Kowalski w dupie miał 2 rozmowy.
    Killerem dla ISDNu był SDI, który dawał na prawdę nieograniczony dostęp
    do internetu. W pewnym momencie pewnie 70% sieci osiedlowych wisiało na
    jednym lub kilku SDI

    Może małe firmy szły w ISDN. Pracowałem w takiej, która jako pierwsza w
    województwie miała ISDN i wymagało to uderzenia bezpośrednio to jakiegoś
    prezesa w TPSA aby wyposazyli centralę w porty.

    c.