  • Data: 2009-02-15 09:24:54
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-14, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Przecież w tym standardowym ostrzeżeniu najważniejsze jest to, że użyta
    > jest tam bezosobowa formuła "są rejestrowane".

    Ja też wygłaszam kwestię do IVRa, przecież skoro "oni" uprzedzają mnie
    (i zakładają że mogę to usłyszeć i zrozumieć) to ja też tak mogę
    założyć. A z doświadczenia wiem że sekwencje DTMF i to co czule
    szepczesz do słuchawki "o mój drogi IVRku, jeszcze 7 minutek i
    konsultant... jak ja go zbesztam, a ile reklamacji założę" to wszystko
    nie jest rejestrowane.
    Ciekawe jest CC+IVR jednej z kablówek, dzwonisz na 1 infolinię, nr
    klienta podajesz, wybierasz cyferki, konsultant, 'ok, super się
    człowieku dodzwoniłeś, to ja Cię przełączę' i co, no i znowu,
    nr klienta w DTMF, czekasz i... konsultant pyta o nr klienta i np pesel.
    Podawałem 3 razy nr klienta, 2 razy DTMFem, raz słownie, fakt pesel
    tylko słownie i tylko raz. Notabene: rozmowa dotyczyła telefonu spod
    którego dzwoniłem (Analog w kablówce z przyzwyczajenia do numeru, takie
    tam VoIPoCATV :p ).

    > Nie jest powiedziane, czy
    > nagrywa właściciel IVR, klient, czy sam Zbigniew Z. we własnej osobie.
    > Nikt nie może się tłumaczyć, że nie był uprzedzony.

    Ja uprzedzam, i pytam co pan/pani ma przeciwko. Na ogół to bardzo
    drugiej stronie dodaje obrotów i delikatności słów, w większości
    przypadków 'zgłoszenie przyjąłem, odpowiemy listem poleconym'.
    I jak już chyba kilka razy pisałem: wygrałem w ten sposób (rejestrując
    rozmowy) 0.03 pln z mBankiem + pamiątkowy kubeczek. Więc chyba warto.

    kd,
    ps
    Podstawowa aparatura do rejestracji rozmów to karta dźwiękowa w
    komputerze i trochę wtyczek i elektroniki za mniej niż 10 pln.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej