  • Data: 2017-03-28 20:25:53
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.03.2017 o 20:00, Budzik pisze:

    > Bodaj Shrek podawał ostatnio projekt pokazujacy ze to w jakiejs mierze wina
    > infrastruktury.

    Nie projekt a raport (policyjny). I niekoniecznie infrastruktury - to że
    jebniesz kogoś poza zabudowanym nie oznacza od razu że winna jest droga;)

    BTW - no i nie wiemy jak to wygląda "u konkurencji". Tak naprawdę to
    nawet do tamtych danych nie mam nawet zaufania, gdyż jak pokazał
    przykład rozdziału o pijanych uczestnikach ruchu dane te są prezentowane
    tendencyjnie - wyróżniana jest ilośc "zdarzeń z pijanymi uczesnikami
    ruchu" na przykład jak przykładny pijany potencjalny kierowca wraca
    taksówką i jebnie go audi straszydła;), a pijanych sprawców to już sobie
    trzeba wyłuskiwać z rubryk w tabelkach, o tym, żeby sprawdzić ilu było
    pijanych sprawców odejmując kierowców rowerów i tych poniżej 0,5 promila
    zapomnij.

    Shrek