  • Data: 2017-03-28 21:27:38
    Temat: Re: Ida podwyzki
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-28 20:14, Shrek wrote:
> [...]
    tent/m/p2/i/59f51fd
    >>> 6937412b7e56ded1ea2470c25/6dfcc482-b739-11e3-b173-00
    25b511226e.jpg?type

    > Normalnie - 50. A co myślałeś? Nie, nie robię sobie jaj, Myjk już jest w
    > wątku, więc ci wyjaśni, że to 70 to tak naprawdę 50 i jest zupełnie
    > oczywiste, że jak jest 70 to trzeba jechać 50, ale jak przed innym
    > fotoradarem zwolnisz do 50 bo nic nie ma to jesteś debil;)
    >

    > Więc nie ma się co potem dziwić, że jak człowiek widzi fotoradar, to
    > zwalnia do 50, bo jest pewny, że ktoś chce go wydymać i jakiegoś znaku
    > czy skrzyżowania odwołującego 70 nie zauważył.

    Wiem, że ten temat był już wałkowany, ale nadal nie rozumiem, o co
    chodzi. Radar robi zdjęcia samochodom znajdującym się na odcinku, gdzie
    ograniczenie wynosi 50. Sam radar fizycznie może znajdować się na
    Księżycu, jaką to robi różnicę. Dopiero jak miniesz znak 70, można
    jechać szybciej niż 50.

    Inna sprawa, że radar w tym miejscu to czyste trzepanie kasy, ponieważ
    tu nie ma żadnego zagrożenia. Tak samo jak radar na Pileckiego - kiedyś
    było tam przejście dla pieszych bez świateł i to miało sens. Ale światła
    są już od wielu lat.