  • Data: 2019-04-17 21:11:07
    Temat: Re: Idzie lepsze
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-17 o 16:53, Cavallino pisze:
> [...]
    pisy-ktore-zmniejsza-liczbe-ofiar-wypadkow,928008.ht
    ml

    > Ale zahamowało słusznie czy nie?
    > W sensie, że na pasie docelowym była przeszkoda, której kierowca nie
    > zauważył wcześniej?

    Nie, nie było przeszkody. Trzy pasy ruchu w jedną stronę. Krzysiek
    przyspieszył i zaczął zmieniać pas ruchu, dojeżdżając do poprzedzającego
    samochodu. Będąc bliżej zaczął zmieniać pas ruchu, i jak już był ok.
    metr za nim, ale już na pasie obok, auto mu zahamowało.
    Pas docelowy: daleko z przodu pojazd i daleko z tyłu pojazd.
    Jego samochód "przestraszył się" pojazdu, który został na poprzednim
    pasie - przynajmniej tak później mówił serwis.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam