  • 11. Data: 2014-11-05 14:19:33
    Temat: Re: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    news:m3d1oq$stm$1@dont-email.me...

    > A kiedy licytujesz? Bo to dosyć ważne...

    Gdy zauważe coś co mnie interesuje - czas do końca aukcji nie ma znaczenia..

    > I jak oceniasz skuteczność Twojej strategii w kryteriach:
    > - najpewniejsza wygrana licytacji

    To nie ma znaczenia gdyż zaoferowałem swoje maksimum i nie mam zamiaru
    zaoferować więcej.

    > - wygrana przy minimalnej cenie

    Minimalną cenę ustawią inni uczestnicy aukcji jeśli wezmą w niej udział i
    mni eprzebują - ja jej nie zmienię.

    --
    marfi.

  • 12. Data: 2014-11-05 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jesteście trudni - ja chcę kupić siostrzeńcowi tanią kartę do gier
    > i z tego co pamiątam to NVIDIA 9800 była kiedyś kartą topową...
    > Widzę tanią aukcję więc pytam. Być może źle robię bo sobie
    > stwarzam konkurencję z którą będę walczył licytując... ech, no dobra:
    > jeśli tak, to gdzie tanio kupię jeszcze "w miarę dobrą" kartę na dziś?

    Sobie najnowszego iphona a siostrzencowi topowa karte sprzed 10lat?
    MSPANC :)

  • 13. Data: 2014-11-05 18:17:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-05 o 14:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Sobie najnowszego iphona a siostrzencowi topowa karte sprzed 10lat?
    > MSPANC :)

    A taki Radeon R7-240 za 215 zeta nie będzie szybszy i chłodniejszy od
    tego dziadka?
    Ten staruszek diabli wiedzą czy zaraz nie zdechnie jak to nVidia zwykle
    czyniła.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2014-11-06 00:27:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Gdy zauważe coś co mnie interesuje - czas do końca aukcji nie ma
    > znaczenia..

    Moim zdaniem ma znaczenie i to duże.

    > To nie ma znaczenia gdyż zaoferowałem swoje maksimum
    > i nie mam zamiaru zaoferować więcej.

    Jakoś nie mogę uwierzyć że jeśli jesteś w stanie zapłacić
    100zł za coś co Cię interesuje to nie byłbyś w stanie
    zapłacić 101zł (oddałbyś komuś innemu za 1zł?) albo
    nie ucieszyłoby Cię dostanie tej samej rzeczy za 70zł
    jeśli zmieniłbyś strategię licytacji.

    > Minimalną cenę ustawią inni uczestnicy aukcji jeśli wezmą w niej udział i
    > mni eprzebują - ja jej nie zmienię.

    Ja miałem na myśli minimalną możliwą cenę.
    Weź pod uwagę że inni uczestnicy aukcji nie muszą stosować
    (i często nie stosują) takiej samej strategii jak Twoja...
    Często np. licytują raz, potem się poprawiają i potem znów
    się poprawiają... Przemyśl swoją strategię bo moim zdaniem
    nie jest optymalna w realnym świecie :-)

  • 15. Data: 2014-11-06 00:28:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > dziadka?
    > Ten staruszek diabli wiedzą czy zaraz nie zdechnie jak to nVidia zwykle

    Widzę że aukcja skończona i przespałem licytację.
    Poszła za 118zł, ja chyba i tak tyle nie dałbym... OK.

  • 16. Data: 2014-11-06 01:34:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Sobie najnowszego iphona a siostrzencowi topowa karte sprzed 10lat?
    > MSPANC :)

    Wybacz, ale skąd bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
    Używam wciąż prawie 4-letniego iPhone4. Nie jestem rozrzutny.

  • 17. Data: 2014-11-06 07:36:24
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > się poprawiają... Przemyśl swoją strategię bo moim zdaniem
    > nie jest optymalna w realnym świecie :-)
    Jeżeli czegoś potrzebuję to kupuję nie tracąc czasu na licytacje.
    Jeżeli widzę szansę zarobku to ustalam swoją ostateczną cene i zdarza się,
    że inni licytujący zrezygnują zanim do niej dojdą lub braknie im czasu w
    ostatnich sekundach na przebicie mojej oferty.
    Zdarza się oczywiście, że mnie przebiją ale to nie wpływa na jakość mojego
    snu :)

    --
    marfi

  • 18. Data: 2014-11-06 09:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Wybacz, ale skąd bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
    > Używam wciąż prawie 4-letniego iPhone4. Nie jestem rozrzutny.

    Hmm...

  • 19. Data: 2014-11-06 10:01:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > lub braknie im czasu w ostatnich sekundach na przebicie mojej oferty.

    czyli dostrzegasz fakt, że moment licytacji jednak ma duże znaczenie. ok.

  • 20. Data: 2014-11-06 11:13:43
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    >
    > czyli dostrzegasz fakt, że moment licytacji jednak ma duże znaczenie. ok.

    Dla mnie nie ma znaczenia bo więcej niż zadeklarowałem w pierwszym
    podejściu nie mam zamiaru zapłacić.
    Chcę kupić ale nie muszę kupić - kumasz?

    --
    marfi