  • 21. Data: 2014-11-06 11:55:53
    Temat: Re: Ile dziś warta karta NVIDIA serii 9800?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    news:545b49dd$0$18087$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dla mnie nie ma znaczenia bo więcej niż zadeklarowałem w pierwszym
    > podejściu nie mam zamiaru zapłacić.
    > Chcę kupić ale nie muszę kupić - kumasz?

    Kumam :-)
    Nie chcesz przyznać się że wybrałeś nienajlepszą strategię
    licytacji i dorabiasz do tego ideologię "tumiwisizmu" :-)

    Powiedz mi, szczerze, naprawdę nie ucieszyłbyś się gdybyś
    za przedmiot za który jesteś gotów zapłacić 100zł mógłbyś
    zapłacić 70zł zmieniając tylko czas kiedy na niego zalicytujesz?
    Bo właśnie to daje licytacja w ostatniej chwili, nie dająca
    szansy komuś kto licytował 69zł na podniesienie się do 71zł.

    I druga sprawa, powiedz mi, szczerze, czy jak przeznaczysz
    100zł na przedmiot to nie żal Ci będzie jak ktoś inny go
    wygra i kupi za 101zł zamiast Ciebie? Bo wygranego od
    przegranego często właśnie taka złotówka na aukcjach dzieli...

  • 22. Data: 2014-11-06 12:15:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > za przedmiot za który jesteś gotów zapłacić 100zł mógłbyś
    > zapłacić 70zł zmieniając tylko czas kiedy na niego zalicytujesz?

    Mam wrażenie, że nie wiesz jak działa Allegro...

    Deklarując, że zapłacę max 100zł nie oznacza że tyle zapłacę na zakończeniu
    aukcji.
    Może kupię za wywoławczą cenę np. 1zł jeżeli nie będzie chętnych?
    Jeżeli ktoś zaoferuje 10 zł to kupię za 11zł itd. aż do 100zł.
    Jeżeli ktoś zaoferuje 101 zł to to kupi bo ja NIE DAM WIĘCEJ.
    Jaki to ma związek z czasem mojego zlecenia kiedy cena zależy od innych
    licytujących?

    --
    marfi

  • 23. Data: 2014-11-06 12:42:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Jeżeli ktoś zaoferuje 101 zł to to kupi bo ja NIE DAM WIĘCEJ.
    > Jaki to ma związek z czasem mojego zlecenia kiedy cena zależy od innych

    Z tego co napisałeś ja *wiem* że Ty nie wiesz jak działa Allegro :-)

    Teoria jest oczywiście taka jak to opisałeś, ale w praktyce nie warto
    licytować swojej górnej granicy wcześnie dając tym samym szansę
    innym na przebicie Cię o przysłowiową złotówkę. W praktyce nie
    warto też licytować równych kwot, bo stare wygi licytują np. 100.12
    i nie wiesz o tym - i tą Twoją stóweczkę przelicytują łatwo i tanio :-)

    Poczytaj sobie o programach do licytacji takich jak Snajper:
    http://www.snajper.net/?ref=pszemol i do czego one służą.

  • 24. Data: 2014-11-06 13:36:55
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 6 Nov 2014 05:42:51 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Z tego co napisałeś ja *wiem* że Ty nie wiesz jak działa Allegro :-)

    NTG!!!!!!! Idz juz w cholere z tym allegro i nie filozuj

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 25. Data: 2014-11-06 14:09:39
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-11-06 01:34, Pszemol pisze:

    > Wybacz, ale skąd bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
    > Używam wciąż prawie 4-letniego iPhone4. Nie jestem rozrzutny.

    dobre, naprawdę dobre ;-)

  • 26. Data: 2014-11-07 02:01:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> wrote in message

    > NTG!!!!!!! Idz juz w cholere z tym allegro i nie filozuj

    Weź sobie jakieś ziółka na uspokojenie :-)

  • 27. Data: 2014-11-07 23:27:29
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Dawid" napisał:

    > Wybacz, ale skąd bierzesz pomysł że sobie najnowszego iPhone?
    > Używam wciąż prawie 4-letniego iPhone4.

    Bo fajfona (iphone 5) utopiłeś w kiblu ;->

    > Nie jestem rozrzutny.

    Dlatego chcesz opędzić siostrzeńca przestarzałym grzmotem, którego główną
    funkcją jest zamienianie energii elektrycznej na cieplną? Daj spokój,
    zrobisz krzywdę jemu, jego zasilaczowi i portfelowi jego rodziców.

    JoteR

  • 28. Data: 2014-11-09 13:17:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> wrote in message
    > NTG!!!!!!! Idz juz w cholere z tym allegro i nie filozuj

    no ntg, ale ma racje

    jezeli na cos poluje to nie daje potencjalnym przeciwnikom informacji
    jakie jest moje maksimum tylko o ile cena jest akceptowalna strzelam
    w ostatnim momencie, po co mam placic wiecej i zmniejszac szanse na
    wygranie aukcji w ktorej chce wygrac?

    --
    http://db.org.pl/

  • 29. Data: 2014-11-09 14:42:48
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 9 Nov 2014 12:17:54 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > no ntg, ale ma racje

    No i? Czy to powoduje, ze zaczyna byc TG?

> [...]
    > jakie jest moje maksimum tylko o ile cena jest akceptowalna strzelam
    > w ostatnim momencie, po co mam placic wiecej i zmniejszac szanse na

    Myslisz, ze marfi jest tepy i nie potrafi tego ogarnac? Robi jak napisal, bo ma
    zasadniczo
    w dupie (niski priorytet waznosci) czy wygra czy nie, uda sie to szlus, nie to bedzie
    inna
    okazja. Czy to tak trudno pojac, ze ktos nie ma ochoty sie brandzlowac zakupami?

    EOT

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 30. Data: 2014-11-17 05:25:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > nie to bedzie inna
    > okazja. Czy to tak trudno pojac, ze ktos nie ma ochoty sie brandzlowac

    Tylko że nie ma w dupie, bo jak by miał w dupie to nie szukałby na
    Allegro aukcji tylko zamówiłby w normalnym sklepie za duzą kwotę...
    Taki blef aby pozorować jaki to on jest cool i że nie dba :-)