  • 81. Data: 2009-12-31 08:15:24
    Temat: Re: Ile kilometrów w cišgu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Glub" Harcerze nie piją a ja nie ufam abstynentom.

    khem khem od razu widac ze nie byles harcerzem...zwlaszcza wodniakiem

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 82. Data: 2009-12-31 09:25:33
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ok, moze i ludzie tak maja.
    > moze to wynika z tego, ze mam maly staz na 2oo, i spory w puszce -
    > motocykl meczy mnie jakies 3 razy szybciej niz auto.

    Przy 'glebokich' zagadnieniach, trudno o odpowiedz pod ktora podpisze sie
    wiekszosc 'ankietowanych'. Do tego, wspomniana wiekszosc lubi pokazac jacy
    to z nich 'tfardziele' bo chlopaki tak maja i juz. Oczywistoscia chyba jest
    ze rodzaj motocykla ma znaczny wplyw na odczucia z jazdy: oferowana przez
    umownego turyste pozycja, oraz ochrona przed wiatrem pozwalaja osiagnac
    niezly komfort. Np, w porownaniu np z czoperem, grzbiet kierownika bedzie
    znacznie mniej obciazony, zawirowania powietrza mniej rzucaja kaskiem
    (odpoczynek dla szyi) ten zas jesli bedzie typu zamknietego i dobrze
    wyciszony, lepiej odcina halas ktory takze bardzo meczy.
    Warto dodac ze uczucie przyjemnosci ( mowi sie o tzw endorfinach) wzmacnia
    przyjemne doznania odsuwajac niedogodnosci na dalszy plan.
    Reasumujac: o ile moto zapewni komfort a jazda dostarczy, niemalze,
    metafizycznych wrazen co zdarza sie w sprzyjajacych okolicznosciach
    przyrody, wypadkowa, w tym wypadku wyrazona w przejechanych kilometrach,
    zalezy wylacznie od predyspozycji i nastawienia prowadzacego pojazd. IMO.
    Mowiac inaczej i wracajac do poczatkowej tezy, sposob postawienia problemu
    przez Autora watku wyklucza uzyskanie jednoznacznej odpowiedzi typu 473,2
    km. Z drugiej strony jest zimno, padaki uspione wiec mamy czas by pobujac w
    oblokach a pozniej czesc z tych wydumek zrealizowac, czego wszystkim ktorzy
    zdolali dobrnac az tutaj ;) z calego serca zycze na ten Nowy Rok. Nowgh!

    PS Bardzo sie ciesze ze nie wziales poprzedniego tekstu zbyt 'wsobnie'.
    Szaconek.

    weFAQ&v=qvj

  • 83. Data: 2009-12-31 09:57:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-31 00:29:30 +0100, a...@h...pl said:

    > To ja mam przy okazji pytanie, bo okazalo sie ze mam problem z
    > dluzszymi trasami z powodu nogi -- kolano nie wytrzymuje dlugiego
    > przebywania w zgieciu, po 300-400 km cierpnie okrutnie, i boli przy
    > prostowaniu, i teraz pytanie -- jakie male i srednie moto maja
    > najwieksza odleglosc pomiedzy siedziskiem i podnozkiem?

    Na pocieszeni Ci powiem, że nie samo zgięcie kolana ma na to wpływ,
    znaczący może być również kąt ugięcia uda. A że jest parę czynników -
    różne przyczyny, różny wzrost itp nikt Ci raczej nie da definitywnej
    odpowiedzi co dla Ciebie będzie lepsze - sam musisz znaleźć moto z
    wygodną pozycją. U mnie np. lepiej się sprawdza pozycja nieco
    pochylona, a paradoksalnie przy kiblowej jest gorzej. Przerąbane jest
    to, że testować trzeba dłuższą chwilkę, a to rodzi pewne trudności.

    de Fresz

  • 84. Data: 2009-12-31 10:01:56
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Dec 2009 22:56:00 +0000 (UTC), Glub <g...@g...com>
    wrote:

    >Harcerze nie piją

    etam, PijaR maja dobry :-D

    > a ja nie ufam abstynentom.

    to harcerzom mozesz zaufac ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 85. Data: 2009-12-31 13:54:05
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > rzucaja kaskiem (odpoczynek dla szyi) ten zas jesli bedzie typu
    > zamknietego i dobrze wyciszony, lepiej odcina halas ktory takze bardzo

    mozesz mnie oswiecic, co jest uznawane za "duzego turystyka" - bo to nie
    jest pojecie katalogowe, a serio ciekaw jestem jak sie to ma do moich
    wyobrazen.
    z jaka predkoscie jezdzi sie takim motocyklem?
    bo ja swoja rutututnia, to fun mam jadac 70-80 km/h, wiec przelot rzedu 1000
    km to bylo by ze 20h - stad jest to dla mnie totalna abstrakcja ;-)

> [...]
    > Nowgh!
    >
    > PS Bardzo sie ciesze ze nie wziales poprzedniego tekstu zbyt 'wsobnie'.

    zdaje sobie sprawe, jak malo umiem na 2oo. ciesze sie, ze mozemy
    porozmawiac, i ja moge cos sie nauczyc ;-)

    Wszysstkiego naj w nowym roku - pieknych i szybkich maszyn, zera szlifow i
    maximum funu z jazdy, dla wszystkich ;-)

    Alex.

  • 86. Data: 2009-12-31 15:08:21
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciąšgu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: Glub <g...@g...com>

    <n...@s...com> wrote:

    > etam, PijaR maja dobry :-D

    Byle nie czarny:)

    > to harcerzom mozesz zaufac ;)

    Jak spotkam jakiego to postaram się przełamać:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 87. Data: 2009-12-31 15:08:22
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***"Glub" Harcerze nie piją a ja nie ufam abstynentom.
    >
    > khem khem od razu widac ze nie byles harcerzem...zwlaszcza wodniakiem

    Ano nie byłem. Mnie ta abstynencja itepe powstrzymywala:)
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 88. Data: 2010-01-02 13:32:04
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Mialem to samo w Zygzaku 1200. Przod przy hamowaniu mocno nurkowal a
    > na winklach sobie plywal. W przodzie podkrecilem wstepne napiecie sprezyny
    > na jakies 80-90% a tyl tez na sztywno tzn. max napiecie sprezyny i max
    > cisnienie odbicia (czy jak to sie tam nazywa) i jest w porzadku.
    > Troche na dziurach jest mniej komfortowo ale za to przy wiekszych predkosciach
    > i winklach jest spokojniutko :-)

    Ja w przodziw wymienilem olej na najtwardzsy 15-20W i nastawilem
    zawieche na 3/4 twardosci, odbicie zostawiam zawsze najwolniejsze, przy
    takim ustawieniu jest uwazam najlepiej na polskich drogach, przy takim
    ustawieniu jeszcze mi nigdy ostro nie zanurkowal, ani nie dobil, a
    hamowan awaryjnych bylo sporo, jak to w zesozonie

    z tylu skrecilem sprezyne, by byla bardziej twarda i odbicie rowniez
    najwolniejsze, nie jedziesz jak na desce, ale czuc, ze jest twardy, ale
    za to nie plywa w winklach, bo mi zawsze tyl plywal na ostrych winklach.
    Tylko ta twardsza zawicha daje znac o sobie po dluzszych przebiegach,
    tak jak mowilem dupa zaczyna zaczyna bolec po ok 300km i trzeba chwilke
    odpoczac. Mowie o jezdzie po za autostradami, czyli zwykle polskie
    drogi, a czesto wybieram nie najszybsza droge, ale najladniejsza, z
    fajnymi widokami i winklami

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 89. Data: 2010-01-03 00:11:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mozesz mnie oswiecic, co jest uznawane za "duzego turystyka" - bo
    > to nie jest pojecie katalogowe, a serio ciekaw jestem jak sie to ma
    > do moich wyobrazen.
    > z jaka predkoscie jezdzi sie takim motocyklem?

    Honda ST, Yamaha FJR, Suzuki Hayabusa, Kawasaki ZZR czy jakieś tam
    inne większe litry. Do 160kmh możesz w nosie dłubać.

    > bo ja swoja rutututnia, to fun mam jadac 70-80 km/h, wiec przelot
    > rzedu 1000 km to bylo by ze 20h - stad jest to dla mnie totalna
    > abstrakcja ;-)

    Na autostradzie albo innej tam drodze szybkiego ruchu bez terenów
    zabudowanych nawet tą swoją rututnią [nie wiem czym jeździsz] dałbyś
    sobie 100-120kmh
    Na nakedzie trasa 1300km po zachodniej sieci autostrad i dróg
    szybkiego ruchu będzie mocną, ale przyjemnością na jeden dzień. Z
    Poznania do Brukseli np.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 90. Data: 2010-01-03 17:32:00
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Honda ST, Yamaha FJR, Suzuki Hayabusa, Kawasaki ZZR czy jakieś tam inne
    > większe litry. Do 160kmh możesz w nosie dłubać.

    wierze na slowo, ze dasz rade ;-)
    w sumie chyba bym sie bal dosiasc czegos takiego. ;-) to ja wole nieco
    wolniej, jeszcze przynajmniej z 5 sezonow.

    > Na autostradzie albo innej tam drodze szybkiego ruchu bez terenów
    > zabudowanych nawet tą swoją rututnią [nie wiem czym jeździsz] dałbyś sobie
    > 100-120kmh

    intruder m800.
    owszem, da sie, ale to raczej z szyba. bez szyby dla mnie fun konczy sie w
    okolicach 100km/h - za bardzo mnie zdmuchuje.

    > Na nakedzie trasa 1300km po zachodniej sieci autostrad i dróg szybkiego
    > ruchu będzie mocną, ale przyjemnością na jeden dzień. Z Poznania do
    > Brukseli np.

    1300km, to jakies 15h. i to mam gorzej - start w pl. dojazd do granicy by
    mnie juz wyprul.
    jak do zachodniejszych Niemiec jade, nocuje sie w okolicach torzymia, tak
    mnie pl drogi mecza.
    w sumie mam wielka ochote w Alpy w lecie pojechac, ale to sie chyba skonczy
    przeturlaniem sie na miejsce autem+moto na przyczepce. na szczescie
    dopuszczalna masa przyczepy to 715 kg ;-)

    Alex.