    Subject: Re: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Wed, 20 Nov 2019 17:22:31 +0100

    W dniu 2019-11-20 o 16:57, Bolko pisze:

    > Dobry zasięg
    > Dobry zasięg

    W sumie przy takich wymaganiach to chyba gdziekolwiek indziej.
    Też to przechodziłem. Play łączył się do swojego nadajnika który był
    pierdylion kilometrów dalej ale wyczuł nosem, pomimo że 500 metrów obok
    stał nadajnik Plusa.
    Poczucie fal nosem oczywiście oprócz zalogowania nie umożliwiało nic
    więcej. Mi za to umożliwiło pożegnanie się z tą siecią.

    --
    Irokez