eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
  • Data: 2020-02-04 17:57:05
    Temat: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A doswiadczeni w USA radzili:
    > -wyslij czek na 0.00, bo inaczej beda sciagac, kredytu nie
    > dostaniesz itp, albo
    > -wyslij do gazety/telewizji, i niech oni wyjasniaja.

    Podali numer konta do przelewów. Bank nie umie przelać kwoty 0,00 zł.
    Czekiem też kiedyś próbowałem zapłacić podatek. Uparli się, że nie
    wezmą, bo nie wiedzą co to takiego i co się z tym robi. A to też jest
    niezgodne z prawem (chyba jeszcze z lat 20 ubiegłego wieku, ale wciąż
    obowiązującym).

    Do gazet nie zamierzam latać, bo sam w nich wiele lat wcześniej
    czytałem o podobnych przypadkach (w USA), to byłby suchar. Naiwnie
    myślałem, że jak zadzwonię gdzieś wyżej, to po prostu przeproiszą.
    Ale nie, nie mieli najmniejszego zamiaru, im dłużej to trwało, tym
    większe pokłady chamstwa wylewały się z jaśnie urzędników, którym
    komputer wyliczył "zeru plus koszty egzekucji", a oni nie są od
    myślenia (i przepraszania) tylko od ściągania i dbania o budżet.

    --
    Jarek