eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
  • Data: 2020-02-04 17:36:19
    Temat: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Głupio nie głupio, kiedyś już o tym pisałem. Zdarzyło mi się przez
    >pomyłkę zrobić za duży przelew za podatek od nieruchomości. Urząd
    >przysłał mi pisemko z informacją, że taka to a taka kwota została
    >zaksięgowana na poczet przyszłych należności podatkowych. Pod spodem
    >jeszcze, że w związku z tym mam zaległość w wysokości 0,00 zł, a od
    >tej zaległości naliczane są odsetki w wysokości 0,00 zł dziennie.
    >I że powinienem to uregulować w terminie 14 dni, w przeciwnym razie
    >podjęte będą działania przymusowego ściągnięcia.

    A doswiadczeni w USA radzili:
    -wyslij czek na 0.00, bo inaczej beda sciagac, kredytu nie dostaniesz
    itp, albo
    -wyslij do gazety/telewizji, i niech oni wyjasniaja.

    >Niby śmieszne i być może głupie, jednak urzędnicy potrafią być
    >jeszcze
    >głupsi. Pół roku później przylazł do mnie komornik (a własciwie to
    >była
    >komornica), z tytułem wykonawczym na wymienioną wyżej kwotę
    >powiększoną
    >o koszty egzekucji.

    W sumie, to sie ciesz, bo gdyby nie te koszty egzekucji ... jak jej
    zaplacic 0.00 zl ?
    Nie ma takiej monety - bedzie co miesiac przychodzic, albo konta
    zablokuje :-)

    J.