  • Data: 2019-11-10 20:22:08
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-10 o 11:50, 2late pisze:
    > No coz, nikt nic nie obiecuje, spolecznosc gadzeciazy chodzi swoimi
    > drogami a Dell jakos kompletnie nie kojarzy mi sie z Androidem.
    > Jakie to ma parametry, procesor, pamiec, ram?
    > Moze factory reset cos pomoze, przynajmniej na jakis czas.

    Dell Venue 7 3740
    Intel Atom Z3460
    1 GB Ram
    Pamięć masowa 16 GB
    Android 4.4.4

    Resetów robiłem już kilka. Raz nawet zablokowałem całkowicie
    aktualizacje w nadziei że będzie działał lepiej.

    Nie chodzi nawet o to działa WOLLNNOO. (mam też galaxy tab 2 i jego da
    się wolno ale przewidywalnie używać)
    Dell ma ZACIĘCIA. czasem liczone w minutach zanim się przegryzie przez
    swoje jestestwo.