  • Data: 2019-11-11 13:01:01
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-11 o 11:02, Trybun pisze:
    > mogą być tylko sterowniki, ale czy  to przeszkoda nie do pokonania?

    No właśnie. Sterowniki. To słowo klucz. Fachowcy napiszą Ci dokładnie
    dlaczego. Ja mogę tylko stwierdzić że Android to system pisany przez
    gimbazę dla gimbazy. Bez wizji, pomysłu i sensu. Choćby nie wiem jakimi
    wodotryskami to przykrywano.
    Tego nie da się już ulepszać. To trzeba ZAORAĆ.

    https://www.dobreprogramy.pl/Linuksowy-smartfon-Libr
    em-5-jest-dla-ciebie-zbyt-drogi-PinePhone-to-swietna
    -alternatywa,News,104759.html

    To jest dobry sprawdzony historycznie pomysł.
    Sprzęt + jaki kto chce system i oprogramowanie a nie debilny PAKIET.