  • 31. Data: 2013-07-25 09:38:47
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-24 23:24, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ale pierdolisz...

    Kolejny "miszcz" lewego pasa.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2013-07-25 09:47:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-24 21:44, RadoslawF pisze:

    > Z tego co napisałeś wcześniej nie wynika że "wskakujesz na
    > lewy pas" a skoro byłeś na prawym to trzeba było go wyprzedzić
    > prawym bez migania, trąbienia a potem narzekania że jechał
    > na lewym.

    Sugerujesz chyba najbardziej niebezpieczny manewr na
    autostradzie. Nie ukrywam, że zdarza mi się tak zrobić, ale po
    zakończeniu takiego manewru zazwyczaj jestem mokry jak szczur.
    Nie lubię przy dużej prędkości gwałtownie spierdalać na awaryjny.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 33. Data: 2013-07-25 10:59:10
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 08:55:39 UTC+2 użytkownik Axel napisał:
    > To może zostaw samochód w garażu i chodź piechotą? A... nie, bo buty się też
    > zużywają... :-P

    Gdybym az tak do tego podchodzil jak piszesz, to w ogole bym nie jezdzil po polskich
    drogach :)

    > A poważnie, to na tym odcinku TŁ jest w całkiem niezłym stanie i nie ma
    > żadnego problemu z jazdą prawym pasem.

    Mozliwe ze teraz tak, bo chyba cos ostatnio robili, ale ze 2 lata temu jezdzilem
    tamtedy codziennie, i dziury byly takie, ze malo kola nie wyrywalo :)
    Zresza jezdzac lewym pasem nie wleklem sie, tylko napieralem do przodu :)

  • 34. Data: 2013-07-25 12:00:22
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-25 09:37, RadoslawF pisze:

    > Nie, absolutnie nie wyprzedzaj, zwolnij, i migając światłami
    > a może i trąbiąc zaplanuj co też na niego napiszesz kolejny
    > raz na grupie dyskusyjnej. Szczęśliwy ?

    napisz co ty w takim wypadku robisz miszczu kierownicy? skaczesz od
    lewego do prawego pasa nie zwalniając na chwilę - w końcu jak zjedzie w
    ciebie to będzie jego wina? nie, pewnie po prostu jedziesz cały czas
    lewym pasem i nie wyprzedzasz...

    Lukasz

  • 35. Data: 2013-07-25 13:30:08
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Gdybym az tak do tego podchodzil jak piszesz, to w ogole bym nie jezdzil
    > po polskich drogach :)

    Wiesz, no jak tłumaczysz, że lewym jeździsz, bo prawy dziurawy....
    Raz spotkałem gościa, który pod centrum handlowym zaparkował okrakiem na
    dwóch miejscach (dalej po obu stronach były jakieś przeszkody), który mi
    powiedział, że specjalnie tak zaparkował, żeby mu nikt samochodu nie obił
    drzwiami....

    > Mozliwe ze teraz tak, bo chyba cos ostatnio robili, ale ze 2 lata temu
    > jezdzilem tamtedy codziennie, i dziury byly takie, ze malo kola nie
    > wyrywalo :)

    Jeżdżę tamtędy codziennie do pracy od 12 lat. Może mówisz o czasach sprzed
    buspasa - wtedy rzeczywiście prawy był dziurawy i z koleinami, ale teraz
    jest naprawdę w porządku.

    > Zresza jezdzac lewym pasem nie wleklem sie, tylko napieralem
    > do przodu :)

    Ten gość z Toyoty też napierał do przodu... jakieś 60km/h :-P

    --
    Axel

  • 36. Data: 2013-07-25 13:38:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-25 12:00, Użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    > lewego do prawego pasa nie zwalniając na chwilę - w końcu jak zjedzie w
    > ciebie to będzie jego wina? nie, pewnie po prostu jedziesz cały czas

    Jadąc prawym nie muszę skakać od lewego jak większość narzekających
    tu "miszczuf" kierownicy. Nie muszę też się dowartościowywać zakładając
    wątki o wrednych kapelusznikach którzy jadąc lewym pasem dokładnie
    jak "miszcze" tylko trochę wolniej popełniają wykroczenia i utrudniają
    jazdę prawdziwym "moszczom".

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2013-07-25 13:40:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-25 09:47, Użytkownik Rafał "SP" Gil napisał:

> [...]
    > ukrywam, że zdarza mi się tak zrobić, ale po zakończeniu takiego manewru
    > zazwyczaj jestem mokry jak szczur. Nie lubię przy dużej prędkości

    Wedle moich obserwacji dużo bardziej niebezpieczne jest trąbienie
    na takiego. Ale oczywiście co kto woli.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-07-25 13:53:18
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Cz??? 2
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-25 08:52, Axel pisze:

    > NIe moja wina.

    > Przeczytaj, o co pytales i moze zrozumiesz. Nie rozumiesz po polsku?

    Puść sobie ten film jeszcze trzy razy i zsynchronizuj wzrok z mózgownicą.
    A jak to zrobisz i ci się uda, to zauważysz co ten na lewym pasie po
    wyprzedzeniu robi i gdzie się znajduje jak ten ze sraczką go łyka z prawej.
    --
    Krzysiek

  • 39. Data: 2013-07-25 15:21:26
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-07-25 13:38, RadoslawF pisze:

> [...]
    > wątki o wrednych kapelusznikach którzy jadąc lewym pasem dokładnie
    > jak "miszcze" tylko trochę wolniej popełniają wykroczenia i utrudniają

    czyli nie wyprzedzasz, czy uważasz że wyprzedzanie prawym pasem na
    autostradzie jest równie bezpieczne jak lewym pasem? jechałeś w ogóle
    kiedykolwiek autostradą?

    Lukasz

  • 40. Data: 2013-07-25 16:29:15
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-07-25 15:21, ddddddd pisze:

    > czyli nie wyprzedzasz, czy uważasz że wyprzedzanie prawym pasem na
    > autostradzie jest równie bezpieczne jak lewym pasem? jechałeś w ogóle
    > kiedykolwiek autostradą?

    Czy uważasz, że siedzenie na zderzaku i mruganie światłami jest mniej
    bezpieczne, niż wyprzedzenie prawym pasem na autostradzie?

    Swoją drogą nasuwają mi się 2 wnioski:
    1. wielu ludzi ma straszne kompleksy i tylko 1-2 tony blachy ich chronią
    przed tym strasznym światem, który w innych sytuacjach po prostu nimi
    gardzi.
    2. "miszczofie" mają mentalność Kalego - jak ktoś łamie przepisy jadąc
    lewym pasem, to jest zły. Jak oni łamią przepisy za...c to jest dobrze
    (i nie. ja nie jeżdżę lewym pasem bez potrzeby).

    Proponuję, żeby takie niedowartościowane osobniki oddawały prawo jazdy
    do czasu, aż dorosną. W cywilizowanych krajach ludzie jeżdżą bezstresowo
    więc dłużej żyją. A u nas co drugi to roadwarrior-debil.

    Pozdrawiam,
    Jarek