  • Data: 2017-09-21 23:23:19
    Temat: Re: Izolowany konwerter zrobić z RS232 na RS485
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-21 o 22:54, J.F. pisze:

    > A jak sterownik na srodku tego pajaka ?
    >
    > Ale ... przy wolniejszych transmisjach to nie jest linia dluga.

    Formalnie nie, ale jednak nie jest to bez znaczenia.

    > No a potem nie dziala :-)
    > Chyba, ze izolowany interfejs.

    No właśnie przy interfejsie izolowanym musisz poprowadzić masę
    komunikacji. Ona rzeczywiście "się znajdzie", ale byle co będzie ją
    zakłócać, bo będzie byle jaka - w końcu jej faktycznie nie ma. Jeżeli
    masz twardą masę między urządzeniami to jedynym zmartwieniem jest żeby
    napięcia na liniach nie wychodziły poza zakres napięć - najprościej
    pilnując potencjału masy.

    Pozdrawiam

    DD