-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak lepiej pokonać próg na jezdni?
Date: Mon, 24 Nov 2014 22:18:24 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <m507ba$edd$1@node2.news.atman.pl>
References: <m506vr$ft3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1416863914 14765 89.76.149.73 (24 Nov 2014 21:18:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Nov 2014 21:18:34 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550399
[ ukryj nagłówki ]
> Na kanwie ostatnich flejmów o rondach mam następny temat - naszło mnie
> dzisiaj przy powrocie z pracy: mam na mojej ulicy kilka progów
> zwalniających typu "wyspa", czyli nieprzeszkadzających autobusom. Mogę te
> progi pokonywać jadąc jedną np. lewymi kołami po płaskim, obok progu, ale
> wtedy prawe koła muszą pokonać pełną wysokość wyspy, albo symetrycznie i
> wtedy oba koła jednej osi wjeżdżają na próg, ale tylko do połowy
> wysokości. Który sposób mniej według was niszczy zawieszenie?
> Jakby ktoś nie wiedział, o jakich progach piszę:
> http://www.mmlodz.pl/photo/1346968/Progi+wyspowe+na+
jednej+z+sto%C5%82ecznych+ulic
>
> Owocnej dyskusji życzę :-)
Prawym kolem po plaskim mniej niszczy zawieszenie, a najlepiej jesli jest
miejsce to srodkiem ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.14 22:59 Przemek
- 24.11.14 23:01 mk4
- 25.11.14 01:55 Adam
- 25.11.14 02:07 PiteR
- 25.11.14 09:02 spider
- 25.11.14 09:09 Czesław Wiśniak
- 25.11.14 11:01 Jankol
- 25.11.14 13:19 szerszen
- 25.11.14 15:10 elmer radi radisson
- 25.11.14 21:15 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 26.11.14 13:33 Axel
- 26.11.14 13:38 Axel
- 26.11.14 16:23 szerszen
- 26.11.14 18:20 spider
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=