  • Data: 2017-10-11 17:16:29
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-11 o 12:41, Myjk pisze:

    > No właśnie, jak widać poniżej sporo.

    > Jeśli już, to za kWh. :P kW to jednostka MOCY.
    >
    > W domu, samochód dojazdowy do pracy, będzie się ładować zapewne w 2T.
    > Przynajmniej ja bym tak zrobił (ba, tak właśnie mam w planach i łącze pod

    Zapewne nie będzie. Mam garaż, w garażu mam nawet prąd ale tylko
    230V i tylko w jednej taryfie. I żebym nie wiem jak kombinował to tego
    nie przeskoczę.
    Druga taryfa to dla mnie rozwiązanie równie fantastyczne jak
    własnoręczne zrobienie małej elektrowni atomowej i zakopanie jej
    pod garażem coby nie opodatkowali.