  • Data: 2017-10-11 17:32:56
    Temat: Re: Jak mieć Tesle za darmo...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 11 Oct 2017 17:16:29 +0200, RadoslawF

    > Zapewne nie będzie. Mam garaż, w garażu mam nawet prąd ale tylko
    > 230V i tylko w jednej taryfie. I żebym nie wiem jak kombinował to tego
    > nie przeskoczę.

    Nie ma nic złego w 230V (ja też innych warunków specjalnie dla aut
    elektrycznych mieć nie zamierzam) skoro jest 8-10 godzin na ładowanie auta
    miejskiego.

    > Druga taryfa to dla mnie rozwiązanie równie fantastyczne jak
    > własnoręczne zrobienie małej elektrowni atomowej i zakopanie jej
    > pod garażem coby nie opodatkowali.

    Pracuję w domu, przy tym nie ogrzewam domu prądem (oprócz CWU), czyli
    teoretycznie 2T jest dla mnie NIEKORZYSTNA, a i tak z tytułu posiadania 2T
    (G12W) mam rocznie średnio 200 zł oszczędności w stosunku do 1T. Ale nie
    przejmuj się, setki jak nie tysiace są takich co uparcie twierdzą, że 2T im
    się opłacać nie będzie i płacą więcej będąc święcie przekonanymi, że płacą
    mniej.

    --
    Pozdor
    Myjk