    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak najwięcej rdzeni za jak namniejsze pieniądze
    Date: Thu, 19 Sep 2019 07:13:09 +0200

    On 19/09/2019 00:41, Marcin Debowski wrote:
    > A to musi być x86?

    Raczej tak. Problem np. nie występuje na i7 pod windowsem natomiast pod
    linuxem chwilowo nie mam na czym sprawdzić bo wszystko 4 rdzeniowe co
    mam a docelowo to ma banglać na x86.

    > Kupa Androidowych pudełek epatuje rozdmuchaną
    > rdzeniowością :) a kosztują grosze.

    Niestety aby jeszcze ten android dało radę wymienić na coś użytecznego
    to pierwszy stoje w kolejce do innych zastosowań. Tymczasem wszelakie tv
    boxy mają dokładnie tak samo spierd... bootloadery jak telefony.
    Poszyfrowane, pozabezpieczane, z tajemniczymi problemami, te same modele
    mają często różny hardware, jakieś debilizmy typu gigabitowy ethernet
    wpięty do 100Mbit busa itd itp. Żałosne. Nie że x86 ze swoim UEFI nie
    jest żałosny ...