  • 21. Data: 2009-05-04 16:47:54
    Temat: Re: Jak naprawic "wklęsły"wydech
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Mon, 04 May 2009 17:40:13 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >i otrzymujemy rure całkowicie wklęsłą czyli antyrure :)

    A do czego jest dana rura? :D

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 22. Data: 2009-05-04 16:49:02
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Magic pisze:

    > Ić w końcu zalej se pałę i zresetuj, może przestaniesz się czepiac byle
    > drobiazgu który dziwnym trafem jest problematyczny tylko dla Ciebie.

    bo widzisz Magic, Ty rozumiesz jak to działa, nie uciekałes z lekcji
    fizyki. A niektorzy jak czegos nie rozumieja to od razu krzyczą ze to
    oszustwo albo nawet sam szatan :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2009-05-04 18:25:55
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Wątpliwe. Nie w takim stopniu.

    Do ksztaltownika (rura o przekroju prostokata) dostala mi sie woda.
    Dzis juz nie jest to ksztaltownik tylko rura :(
    Przez zime zmienila ksztalt.

  • 24. Data: 2009-05-04 19:26:50
    Temat: Re: Jak naprawic
    Od: "TomB12 " <b...@g...pl>

    Magic <m...@w...pl> napisał(a):

    > Hmmm, ciekawy sposób i nawet może działać. Nie mogę się doczekać na
    > relację kolegi TomB12 z wdrożenia go w jego przypadku.

    Szczerze powiedziawszy niegłupi pomysł , sprawdze jutro na firmie czy mi sie
    kolektor do zamrażarki zmieści i dam znać czy patent działa.

  • 25. Data: 2009-05-04 19:36:38
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A do czego jest dana rura? :D

    Dana rura jest do niczego :). Jak zwykle zresztą.

    pozdr.
    Mystik
    FJR

  • 26. Data: 2009-05-04 20:52:36
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał

    > i otrzymujemy rure całkowicie wklęsłą czyli antyrure :)

    Hm. Mysle nad tym i mysle..To wcale nie jest smieszne.
    Ciekawe czy ktos tu wie w ilo wymiarowej przestrzeni mozna
    opisac "rure calkowicie wklesla" ? Bo wiem ze mozna.
    Kiedys nawet przy piwie wyobrazilem ja sobie.
    Ale potem zapomnialem....
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 27. Data: 2009-05-04 20:58:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Magic"
    >Ić w końcu zalej se pałę i zresetuj, może przestaniesz się czepiac byle
    >drobiazgu który dziwnym trafem jest problematyczny tylko dla Ciebie.

    Mógłbyś się odpieprzyć? OK, jak już sobie wyjaśniliśmy, różnie
    zrozumieliśmy "zalewasz" i tyle. Zdarza się. Przy moim rozumieniu to
    faktycznie nie miało szans działać, ale rozumiem, że przy innym może.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Always remember that you are unique. Just
    .\....@e...eu.org.\.\. like everyone else.

  • 28. Data: 2009-05-05 06:23:28
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    Hinek pisze:

> [...]
    > opisac "rure calkowicie wklesla" ? Bo wiem ze mozna.
    > Kiedys nawet przy piwie wyobrazilem ja sobie.

    tak w ramach rozrywki spróbuj wyobrazić sobie rurę doskonale wklęsłą :D

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 29. Data: 2009-05-05 06:30:35
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

> [...]
    > opisac "rure calkowicie wklesla" ? Bo wiem ze mozna.
    > Kiedys nawet przy piwie wyobrazilem ja sobie.

    Hehe, to ile tego piwa bylo?

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 30. Data: 2009-05-05 06:42:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jacot napisał(a):
    > Spoko, chlopaki juz sie rozgladaja za zamrazarkami i tylko tak sie
    > przekomarzaja, jak zwykle;) Ja w kazdym razie mam chec wyprobowac.

    Ciekawe czy to zadziala tez na organiczne rury....

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki