    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak połączyć 2 domowe laptopy?
    Date: Wed, 4 Sep 2019 11:39:58 +0200
    <5d6d5828$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <ggrdw2mvno50$.sfihnhgbo2or$.dlg@40tude.net>
    <5d6d75b8$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkktf2$v9t$1@adenine.netfront.net> <qklc02$eue$1@news.vectranet.pl>
    <5d6e3697$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <qklinh$gnl$1@news.vectranet.pl> <qkljlt$70h$1@adenine.netfront.net>
    <qklkp2$gnl$2@news.vectranet.pl>

    W dniu 2019-09-03 o 14:02, Dominik Ałaszewski pisze:
    > (...)
    > Ja mam nawet dwa: raspberry pi w domu i VPS (z promocji w Arubie
    > za 5 zł/mies :-) Swoje komputery mam skonfigurowane w klaster
    > synchronizacji tak, że każdy z nich (stacjonarka, laptop, wirtualka
    > w pracy) jest zsynchronizowany z tymi dwoma, ale nie z sobą
    > nawzajem. Więc gdy coś robię na stacjonarce- edytuję arkusz
    > kalkulacyjny, dodaję plik- to mogę wyłączyć stacjonarkę, za godzinę
    > włączyć lapka i moje pliki są tam, gdzie mają być.
    > (...)

    Jaki czas musi upłynąć od zapisania dokumentu, aby tenże się zreplikował?
    A jeśli równocześnie mam w edycji kilka/kilkanaście dokumentów?
    O co chodzi: mam coś otwarte w edycji, dzwoni klient. Zapisuję i zamykam
    dokumenty, zadzieram kiecę i lecę. Jak długo zadzierać kiecę?

    Czy synchro może obejmować bazy MS-SQL?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam