  • 431. Data: 2020-03-22 19:01:32
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 15:16, pueblo pisze:
    > Witaj Budzik, 22 mar 2020 w

    > A, to nie spodziewałem się.
    > 80% to chyba nie bezobjawowo, tylko po prostu na tyle lekko, że obywa
    > się bez jakiegoś specjalnego leczenia - ot, tak jak przechodzimy
    > przeziębienie, czy grypę.
    > Zaczymam myśleć, że Włosi, czy Hiszpanie chcąc nie chcąc poszli drogą
    > "odporności stadnej" i nie zdziwię się, jak w bardzo szybkim terminie
    > krzywa zgonów zacznie pikować, tak jak teraz się wznosi.

    Nie ma szans na to, Za to skandynawia zaczyna się stabilizować, mają
    przyrosty ale już stosunkowo niewielkie, tu mapa całego świata
    https://abelakay.com/virus/

    --
    Janusz

  • 432. Data: 2020-03-22 19:05:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 15:12, r...@k...pl pisze:

    > A wiesz, że zapalenie płuc miała od wirusa?
    Skąd pewność? wg lekarzy stan zapalny był bakteryjny.
    Zresztą podali powód że to sepsa owszem z wirusem ale nadal to bakterie
    zabijają a nie wirus sam.

    > Staram się dopasować się poziomiem do ciebie, bo kreujesz się na głupka.

    Patrzyłeś w lustro jak to pisałeś? bo po tym stwierdzeniu:
    kręgów
    >>> szyjnych"?
    to wiesz, kręgi szyjne same się nie łamią, więc?

    --
    Janusz

  • 433. Data: 2020-03-22 19:07:55
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 22 mar 2020 w
    news:XnsAB88A71A271D7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > W sensie ze po prostu poswiecili powiedzmy 10k najstarszych i
    > najmniej odpornych? Ale z drugiej strony teraz juz panikuja i
    > wszystko zamykaja...
    >
    > W sumie nic w tym dziwnego by nie było bo to zawsze jest kalkulacja
    > ile mozna wydac kasy i ile dzieki temu uratowac osób.

    Jak napisałem - chcąc nie chcąc - bez kalkualacji. Brytole kalkulowali
    ilu się poświęci na początku zdaje się.
    Jesli dobrze kojarzę, to społeczenstwo włoskie i hiszpańskie(a nawet
    rząd) nie traktowało poważnie pierwszych symptomów zagrożenia. Potem
    ludzie z północy Włoch uciekali masowo na południe(podobno nawet 20% z
    nich mogło już być zarażonych) roznosząc to dalej. Teraz już się pilnują
    jak wszyscy, tylk lont już podpalili i próbują go gasić. Wracając do
    statystyk - ponad 40 tys. zarażonych, średnia 63 lat - no nie ma bata,
    jest ich znacznie więcej. No i trwa zbiorowe udodparnianie.

  • 434. Data: 2020-03-22 19:08:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dalem ci linka do Telegazety. Twoje zdanie na mój temat koło chuja mi lata. Jak
    jesteś przymul bagienny że nie potrafisz znaleźć oficjalnych danych to się brandzluj
    nieprawdziwymi.

  • 435. Data: 2020-03-22 19:12:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 14:59, Budzik pisze:
> [...]
    > - robimy mniej testów wiec mamy mniej zakazonych. nie wierze w to ze
    > mozna wyłapac wszystkich podejrzanych, a z tego co mozna tu i owdzie
    > przeczytac i tak wszystkich nie testuja.
    > - jeżeli mozna wierzyc w statystyki zmarłych to mamy ich troche mniej niz
    > niemcy ale pytanie czy mozna wierzyc i czy nie wpadamy w pułapke
    > niezwykle małej probki?
    > - pomimo gadania o pandemii 24h we wszystkich mozliwych programach nadal
    > nie znam odpowiedzi na wiele pytan wiec albo dziennikarze nie umieja tych
    > pytan zadawac albo nadal nawet madre głowy stosunkowo niewiele wiedza.
    Też śledzę na bieżąco.

    > - czy ktos juz wie skad we Włoszech az taka roznica w smiertelnosci w
    > stosunku do innych krajów ktore rowniez przez długi czas niewiele robiły? > Klimat?
    Wiek? Knajpowy tryb zycia? (ale przeciez brytyjczycy tez...) A
    Chyba nie, do pewnego momentu przyrost mieli średni potem gwałtownie wzrósł,
    z tego co czytam to wynika to z braku sprzętu i ludzi, fala jest po
    prostu za duża.
    A że dziadki same się pozarażały to już inna sprawa.

    > moze kwestia tego ze wielu włochów pali fajki? (sprawdziłem i wcale nie
    > maja tego odsetka tak wysokiego, porównywalny z PL czy z GBR) Czy ktos
    > wie?
    No na płuca na pewno nie pomagają.

    > - najwazniejsze - czy u nas jest rzeczywiście jakas kwarantanna? Byłes
    > kiedys ostatnio w markecie albo w aptece albo w markecie budowlanym?
    Byłem, pustki, kolejka do wejścia, pryskanie rąk, rękawiczki.

    > Mam wrazenie ze tak jak dotychczas młodziez siedziała przy kompach i
    > xboxach to teraz postanowiła polatac po miescie...
    Tak było w poprzednim tygodniu jak ogłaszali przerwę, w tym co się
    skończył już nie,
    siedzą na dupach w domu, co widać po internecie bo zwolnił :(

    --
    Janusz

  • 437. Data: 2020-03-22 19:15:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakie wydatki - przeciez wystarczy ograniczyc predkosc do 80.
    > A fotoradary sie szybko zwroca :-)

    Taki "genialny" ruch a jednak jeszcze nikomu sie nie udało... ;-P

    > Ale czemu - niech kazdy robi to, co umie.
    > A Ty sie zastanow ile wydasz na szczepionke, ile na bilet, a ile na
    > abonament TV :-)

    Jak to osiągnąc to juz jest inny temat.
    Ja nie raz pisałem i powtorze ze swiat w ktorym za kopanie piłki mozna
    zarobic 40mln nie jest normalny.

    > Roznica taka, ze Messi ma wyniki w miare szybko, a taki naukowiec
    > moze latami pracowac i nic nie wymysli.

    Ale jest wielu takich co wyników nie ma a zarabia duzo powyzej sredniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 436. Data: 2020-03-22 19:15:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > aktualizacja: 22 mar 2020, g. 11:28
    >
    > Germany - 84
    >
    > https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/24Zk9kpTURBXy9l
    ZTFjMzA4Y2Y5OTYwY
    > TExMGM3ODI3YWZkNzY0M2I1Ni5qcGeRlQLNAtAAwsOBoTAF

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/ge
    rmany/

    Tu jest 92 ale nie wiem co to za strona i czy ta Zenek ma na mysli.
    Ale czy jest sens rozmawiac z człowiekiem ktory na pytanie o dane na
    ktore sie powoluje mowi: wiem ale nie powiem.
    Co to kurwa za przedszkole?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 438. Data: 2020-03-22 19:16:15
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 18:53, T. pisze:

    > Dziękuję wszystkim za porady. Żona doleciała szczęśliwie specjalnym
    > lotem. Siedziała na lotnisku po przylocie w samolocie ponad 2 godziny -
    > tyle trwały procedury.
    > T.
    No to fajnie, cieszymy się razem z Tobą.

    --
    Janusz

  • 439. Data: 2020-03-22 19:16:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobre źródło informacji dla JF i Budzika. W opisie że dla żartu zrobione.

  • 440. Data: 2020-03-22 19:19:39
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Rosnie im lawinowo ... dobrze, ze sie izolujemy ...

    jaka lawina ? 10-20 trupow dziennie idzie ogarnac ale jak dziennie padnie 700 Hansow
    (jak we Wloszech) to Merkel bedzie pod sciana

    ps wlasnie ogloszono ze poddaje sie 14 dniowej kwarantannie, jej lekarz jest
    nosicielem

    https://www.bild.de/politik/inland/politik-inland/ih
    r-arzt-wurde-positiv-getestet-merkel-in-quarantaene-
    69560896.bild.html