    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 8 Sep 2017 03:40:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak się przepali LED, to co?
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 8 września 2017 12:18:09 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Udało mi się w końcu dodzwonić do człowieka w serwisie VW, który ustnie
    > mnie poinformował co i jak.
    >
    > Jego zdaniem w czasie dwuletniej gwarancji przepalenie się elementu w
    > lampie ledowej przedniej zespolonej jest objęte gwarancją.
    > Po gwarancji:
    > Można wymienić samą diodę do mijania i drogowych. Koszt siedemset zł z
    > hakiem / szt. Jeśli przepali się kierunkowskaz, dzienne lub pozycyjne,
    > to wtedy wymiana całej lampy zespolonej @ 4700 zł / szt.
    >
    > Natomiast przy lampach zespolonych halogenowo-ledowych (migacze i
> [...]

    No to juz wiesz jakie są perspektywy.

    I teraz najwazniejszy moment:
    Decydujesz sie na nietanie auto u VW czy idziesz do konkurencji*?

    *Sprawdzic czy u konkurencji jest inaczej ;)

    A na poważnie:
    Przy kupowaniu auta spróbuj wynegocjowac dozywotnia gwarancje u dealera na lampy.
    Albo przynajmniej 7 letnia.
    Podzwon po koreańczykach i u nich zapytaj jak jest. To da ci karte do negocjacji
    nawet jak nie chcesz koreańskiego auta...