  • Data: 2018-05-09 10:52:53
    Temat: Re: Jak sprawdzzi zawartość komputera?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezpłatny Everest nie jest dalej rozwijany.
    > Lepiej mieć kilka programów typu portable(nie wymagających
    > instalatora), często aktualizowanych, niż jedną starą kobyłę, w

    teraz wyjdę na trola, czego chicałem uniknąć, ale nie wytrzymam. po
    cholere Wam te programy? Gość chce kupić kompa o znanej konfiguracji i
    chce ją sprawdzić bez otwierania kompa. tego jaki jest radiator i
    wnetylator się nie dowie. jeśli stwierdzi jaki jest chipset, procesor i
    ilośc ramu (ew szybkość) to ma wszystko co powinien żeby kupić.
    (ewnetulanie karta graficzna, ale ja trzeba sprawdzić w inny sposób)

    teraz z moje spostrzeżenia:
    obsługuje kilka kompów i jeśli działają - nigdy nic nie sprawdzałem
    aidą, everestem i innym tego typu programami. jeśli coś nie działa -
    najpierw memtest, ale to niema związku z pytaniem zawartym w temacie.
    jeśli komp jest nieznany to najpierw śrubokręt, sprężarka idt - OT

    ToMasz