  • Data: 2018-05-09 09:55:10
    Temat: Re: Jak sprawdzzi zawartość komputera?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 May 2018 01:54:17 +0200
    doszła do mnie wiadomość <pctdcv$c39$1@news.icm.edu.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

    >Zawartość komputera i sprzęt pokaże Everest (ja mam już od kilku lat
    >Everest Ultimate Edition). Pokaże nawet numery kości pamięci, moduły,
    >sprzęt i w ogóle wszystko. Program uruchamia sie w mig i jest przydatny
    >nawet na stałe w komputerze.

    Bezpłatny Everest nie jest dalej rozwijany.
    Lepiej mieć kilka programów typu portable(nie wymagających
    instalatora), często aktualizowanych, niż jedną starą kobyłę, w
    dodatku większość informacji prezentowanych przez takie kobyły ma
    znikome znaczenie dla usera.