  • Data: 2020-03-05 16:32:02
    Temat: Re: Jak wyhamować globus?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a581036f-c024-4e4d-a201-64ed9afcaf8d@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 5 marca 2020 20:38:49 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >A w tym rodzinnym mieście zatenczas z kim się widywał?
    >Ty myślisz kategoriami ze średniowiecza. Już w czasach rewolucj
    >francuskiej nie dało się uszczelnić miasta, bo balonami ludzie
    >śmigali.

    Owszem, tym niemniej jest ten wirus u nas na tyle malo prawdopodobny,
    ze nie ma co testow marnowac na masowe badania.

    Ale spytaj za miesiac .

    >No to dajesz. Nigdy nie jest za późno żeby oduczyć się naiwności.

    >W Polsce chcesz podkładkę? Wszystko fake news. Żadnej podkładki.
    >Słyszałeś debatę? Najwięcej nas przestrzegają przed fake newsami ci
    >którym sąd kazał odszczekiwać to co sami nakłamali.

    W Chinach tez kazali :-)

    Ale te koreanskie testy - jakas oferta producenta, artykul w gazecie,
    od biedy filmik z TV ... bo skad wiesz, ze nie fake news ?
    Ma sie posel pytac, czemu nie kupiono najlepszych testow na swiecie,
    co wykrywaja w 10 minut ?
    Bo nie ma takich testow minister odpowie, i posel wyjdzie na idiote
    :-)

    >Taki trochę przejechany ruskim czołgiem ten zegarek, ale akurat
    >Obroną Cywilną zajmowali się ludzie którzy coś tam umieli.
    >Spróbuj teraz znaleźć najbliższy schron. Tak żeby zadzwonić do kogoś
    >i spytać np. czy w razie co to musisz przyjść ze śpiworem.

    Pewnie nie znajde. Za PRL tez bym nie znalalazl ... bo to panie
    tajne/poufne, i obywatel nie dzwonic :-)
    I nie przychodzic w razie czego, bo wladza sama wybierze, kto ma do
    schronu przyjsc :-)

    Ale zapominasz, ze ja z Wroclawia. I widzialem z bliska, jak w 1997 OC
    dziala przy powodzi.
    Fakt, ze to juz bylo ~7 lat po PRL.

    >Obsuwa do soboty.

    Nową bramke widac szykuja :-)
    Nie zlap jakiegos ... zwyklego przeziebienia :-)

    Albo kup sobie paczke koreanskich testow, to moze kogos przekonasz, ze
    nie jestes nosicielem, choc akurat szkopow przekonac to moze byc
    trudno - musialyby byc niemieckie testy :-)

    J.