    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <6...@g...com>
    <5e67a562$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5e68e390$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5e691a13$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5e6a3ad8$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    Date: Thu, 12 Mar 2020 19:43:47 +0100

    dyskusyjnych:75c9fafe-e500-4cc6-b83f-8fbf4065dc1a@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 12 marca 2020 22:40:02 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Kamerami to już od dawna. Po co kogoś trzymać w areszcie/więzieniu,
    >jak wystarczy mu kazać siedzieć w domu? Nie trzeba go karmić,
    >opierać, nie trzeba celi malować, w ogóle nie trzeba mieć dla niego
    >celi.

    Owszem, o ile kamery w miare sprawnie rozpoznaja. A moze tylko
    strasza.

    >No, wiadomo. Lepiej nie chodzić po mieście, bo można łomot dostać, a
    >potem co najwyżej powiedzą że zmieściłeś się w pięcioprocentowym
    >marginesie błędu, dostałeś za kogoś innego.

    No chyba, ze tak. Ale jakby tak czesciej sie zdarzalo, ot by sie narod
    uodpornil.
    No chyba, ze na czas epidemii - spalowac, przeprosic, drugi raz nie
    wyjdzie, i to chodzi :-)

    >Zadzwoń do chińskiej ambasady, powiedz im. Oni czekają na rozwiązanie
    >problemu.

    Watpie.

    >Może dałoby się to jakość wykorzystać. Zawsze są ludzie którzy
    >potrafią zbić fortunę na zbiorowej halucynacji.

    Niestety, czasy niewolnictwa minely :-)

    No ale czy nie wychwalales Koreanczykow ?
    Co by nie mowic - pieknie sobie kraj rozwineli, w 60 lat ...

    >Ci na autostradzie nie potrzebują. Ciągła akcja, szerokoskalowa. Te
    >szybkie testy dają dużo false positves.

    Aha, i my mielismy je kupic.

    Ale to chyba lepiej wyslac na lepsze testy tylko niektorych, niz tak
    wszystkich ?

    >Telewizornie w Korei podkreślają że priorytetem walki z epidemią jest
    >sprawna diagnostyka, szybkie i masowe badanie próbek.
    >Porównują się z innymi krajami (przede wszystkim z Japonią, bo to ich
    >kompleks),
    >ośrodki badawcze przestawili na badania koronawirusa.

    A u nas przestawiaja szpital uniwersytecki w Krakowie na szpital
    zakazny. 1.5 tys lozek :-)

    [...]
    >A jak się nie płąci podatków w Polsce, to pewnie się dużo lata
    >samolotami. Spisz takich reguł z tysiąc, obejmij każdego człowieka
    >przynajmniej setką- nagle się okazuje że wszystko o nich wiesz.

    To sie nie ma w Polsce adresu i nie ma gdzie terrorystow wyslac :-)

    J.