  • Data: 2020-01-17 09:56:02
    Temat: Re: Jak zdiagnozowac powod "zwisu"?
    Od: kosmos <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-17 o 09:34, r...@k...pl pisze:
> [...]
    wer-supply-685w-f685ef-00-0wpvg2-p173408

    > Lipa, jeżeli masz coś takiego w domu.
    > Szczególnie patrząc na cenę zasilacza.

    Tak by się wydawało. Ale porównywalne zasilacze (685W, 80 Plus Gold) też
    nie są nadzwyczajnie tanie... Zresztą podobno ten mój typ nie jest jakoś
    specjalnie awaryjny, biorąc pod uwagę liczbę sprzedanych komputerów tego
    typu. Te komputery były przeznaczone na rynek profesjonalny (lub
    pseudoprofesjonalny) i kosztowały jako nowe przynajmniej dwa razy tyle
    co składaki o tych samych lub nawet wyższych parametrach - to pozwala
    mieć nadzieję na wysoką jakość (a co za tym idzie trwałość) podzespołów.
    A przynajmniej tak sobie wmawiam ;-)