    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak zmienić własny PIN w smartfonie?
    Date: Wed, 23 Oct 2019 21:42:31 +0200

    W dniu 2019-10-23 o 20:46, Grzexs pisze:
> [...]

    Podajesz PUK jeśli telefon jej nie rozpoznaje. PIN sobie wymyślasz sam
    jak chcesz blokować telefon.
    Sprawdż czy dobrze karty SIM masz włożone. Mnie telefon nie rozpoznawał
    karty. Namęczyłam się z tym. Wreszcie porównałam wymiary z druga kartą i
    tę problematyczną kawałeczek przycięłam nożyczkami i telefon wreszczie
    kartę rozpoznał. To Virgin takie lipne karty wysyła,

    > Kiedyś to było **05*puk*nowy_pin*nowy_pin#

    Telefon sam rozpoznaje karty. Jak jedna jest nieaktywna (jeszcze) to
    uruchamia się z drugiej. Potem sobie ustawiasz która karta ma być
    pierwsza, a która druga.
    Jak chcesz uruchamiać telefon za pomocą PIN-u to sobie ten pin ustalasz.
    Jeżeli nie możesz uruchomic telefonu to wyjmij tę jeszcze nie
    skonfigurowana kartę i włącz telefon z jedną kartą.

    --
    animka