  • 41. Data: 2018-08-10 15:42:58
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-10 o 00:19, kilokitu pisze:
    > zrobiłem sobie właśnie wykrywacz kabli z cewką. Działa świetnie!

    A czy wiesz, że upubliczniając opis tegoż, tym samym pozbawiasz się
    możliwości opatentowania urządzonka?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem

  • 42. Data: 2018-08-10 17:12:23
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-10 o 15:42, BaSk pisze:

    > A czy wiesz, że upubliczniając opis tegoż, tym samym pozbawiasz się
    > możliwości opatentowania urządzonka?

    Nie wierzę, że takie rzeczy nie istnieją od lat - przecież wykrywanie
    pola wywołanego prądem za pomocą cewki jest oczywiste.
    P.G.

  • 43. Data: 2018-08-10 21:02:47
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > A to jest calkiem dobre pytanie. Nie potrafie stwierdzic bez dotykania (a
    > nie chce nawet tego dotykac)...
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/puszka1.jpg
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/puszka2.jpg
    >
    > Przy okazji profesjonalnie wykonana rozdzielnica (nie, zdjecie nie jest do
    > gory nogami):
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/rozdzielnica1.jpg
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/rozdzielnica2.jpg

    jaka profi szyna łącząca zasilanie esów:)
    czy ja dobrze widzę, że z zabezpieczeń wychodzi 5 przewodów? skrajne po
    jednym i 3 ze środkowego?
    neutralnych jest 4, a PE wisi pewnie w powietrzu....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 44. Data: 2018-08-10 21:04:55
    Temat: Re: OT - Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-08-10 o 01:16, Kaczin pisze:

    > W czym? W puszcze? Co to jest puszcza... aha taki wielki, niezamieszkany
    > obszar porośnięty lasami lub borami.
    > Ale skąd puszcza w mieszkaniu?
    >
    > Kolego jacku, ma kolega zezwolenie na pisanie na usenecie?

    Miało być puszce ale byłem po nocnej zmianie niewyspany i nie zauważyłem :)

    --
    pzdr, j.r.

  • 45. Data: 2018-08-10 21:51:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 21:02:47 +0200, tck napisał(a):

    > jaka profi szyna łącząca zasilanie esów:)

    Profesjonalista zrobil :-)
    Ale przeciez dziala ?

    > czy ja dobrze widzę, że z zabezpieczeń wychodzi 5 przewodów? skrajne po
    > jednym i 3 ze środkowego?

    tego trzeciego to mi trudno dostrzec

    > neutralnych jest 4, a PE wisi pewnie w powietrzu....

    po prawej masz bialy kabel, bez PE.

    Ale jak sie patrze na lewą stronę, to mam wrazenie, ze tych
    zolto-zielonych jest tam z piec ...

    J.

  • 46. Data: 2018-08-10 21:56:58
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.08.2018 o 21:04, jacek pisze:

    > Miało być puszce ale byłem po nocnej zmianie niewyspany i nie zauważyłem :)

    Oki-doki :-)

    --
    Kaczin

  • 47. Data: 2018-08-10 22:50:54
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2018-08-10 o 17:12, Piotr Gałka pisze:

    > Nie wierzę, że takie rzeczy nie istnieją od lat - przecież wykrywanie
    > pola wywołanego prądem za pomocą cewki jest oczywiste.

    No ale ja tak tylko "dla ogólnej wiedzy" potencjalnych wynalazców.

  • 48. Data: 2018-08-10 22:58:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Aug 2018 17:37:52 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):
    > Problem polega na tym, że nawet jeśli światło jest zgaszone a wszystko od
    > tych gniazd jest poodłączane, to i tak włączenie tego bezpiecznika
    > powoduje wzrost zużycia prądu o 362W.

    Sobie przypomnialem drugo watek ... a moze to zasila aparature
    podsluchową. Na lampach :-)

    J.

  • 49. Data: 2018-08-10 23:17:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Profesjonalista zrobil :-)
    > Ale przeciez dziala ?

    > tego trzeciego to mi trudno dostrzec

    > po prawej masz bialy kabel, bez PE.

    chodzi mi o to, że ta listwa jest w powietrzu, podłączone są tylko obwody-
    no chyba, że któryś z tych obwodów na końcu jest do rury zapięty... ale to
    itak by było tak sobie...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 50. Data: 2018-08-10 23:19:18
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > chodzi mi o to, że ta listwa jest w powietrzu, podłączone są tylko obwody-
    > no chyba, że któryś z tych obwodów na końcu jest do rury zapięty... ale to
    > itak by było tak sobie...

    no chyba, że to jest jedna listwa nie rozdzielona na środku

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl