  • Data: 2016-11-06 15:57:57
    Temat: Re: Jak zrobić wzornik
    Od: JS <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-05 o 15:53, Starzec z Gór pisze:

    > Automaty tak mają i nic na to nie poradzisz.
    > Natomiast normalny printer sobie z czymś takim poradzi bez trudu. Tyle że
    dostarczony plik to nie ma być żadna bitmapa tylko normalny JPG w rozdzielczości
    300dpi, bez kompresji. Przy zamówieniu poproś o nie stosowanie korekcji
    kolorystycznej. Bezpieczną przestrzenią barwną będzie sRGB.
    > Pozdrawiam Marcin

    Dzięki za radę, spróbuję to wydrukować jeszcze na papierze foto, bo na
    zwykłym to strasznie "bure" wychodzi.