  • Data: 2016-11-06 23:18:29
    Temat: Re: Jak zrobić wzornik
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-11-06 21:51, Starzec z Gór wrote:
    > No i drukarz miał zapewne rację - co innego matematyczne wyliczenia a co innego
    fizyczny wydruk.

    Oczywiście. W warunkach bojowych sin(x) osiąga wartości bliskie 7.

    > To znaczy że nie widać różnicy, nawet pod lupą, nie że cię obrażał.

    Widać. Na tym polega problem: dostarczas perfekcyjne obrazy wektorowe,
    dostajesz jpegowy szit na wydruku. To tylko kwestia szoku dla drukarza
    że o ile w obrazkach "to ja i moj piesek" nie widać, to w wykresie widać
    *każdy* poziom kompresji w postaci szarej mgły przy każdej kresce lub
    wręcz znikających punktów, kresek itd.

    A dowód zacząc się od słów drukarza "to pewnie plik wektorowy był
    popsuty" i dalej już jakoś pojechało aż dowiedziałem się że jestem
    idiotą. Powiedział to wprost kiedy jego domek z kart typu "jpeg bez
    kompresji" się troche rozleciał.

    Drukarze to taki rodzaj audiofilów. Trzeba stosować te same metody co z
    każdą religijną sektą.