  • Data: 2016-11-08 18:58:46
    Temat: Re: Jak zrobić wzornik
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-11-08 00:14, Starzec z Gór wrote:
    > pliku cyfrowego uważają JPG za podstawowy typ pliku, z którym ich maszyny będą mieć
    do czynienia. W dodatku mają w tym rację.

    Albowiem JPEG ma nastepujące zalety jakościowe o którym przecież
    wszystkim nam chodzi:

    <tu wpisz zalety, choć jedną>

    > Printer (każdy!) to nie drukarka i grafiki wektorowej zwyczajnie nie widzi - bo nie
    jest przeznaczony do drukowania, tylko do naświetlania.

    Interesujące. Chcesz powiedziec ze grafika wektorowa nie nadaje się do
    drukowania? Coraz więcej fascynujących rzeczy mozna wyczytac z tego wątku.

    > Wątkotwórca poszedł do fotografa, nie do drukarni.

    Watkotworca: "zaniosłem do punktu foto". I mu przerobili na najlepszy
    format do foto jakim jest bez watpienia JPEG. Pieniacz zwykły, ot co.