    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 28 Nov 2017 15:01:24 GMT

    Witaj Marek S, 25 lis 2017 w news:ovc0la$d6d$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Tworze nowy watek, tym razem informacyjny, w kontekscie do
    > poprzedniego o tym samym tytule. Tylko przypomne, ze mialem ogromny
    > problem z odtwarzaniem nagranych plyt DVD w odtwarzaczach w aucie
    > mimo iz co rok

    Tak z ciekawości, taki odtwarzać w aucie obsługuje płyty RW? Bo jeśli tak
    to jest jakaś opcja. Nie wiem czy próbowałeś, bo nie śledziłem tamtego
    wątku, ale akurat nagrywam taką płytę, więc mi się samo nasunęło.
    No ZTCP to nagrywanie/czytanie RW to inna moc, czy długość fali w
    stosunku do jednorazowych płyt.