    Subject: Re: Jaka obudowa?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Netx <n...@g...pl>
    Date: Sat, 12 Aug 2017 14:55:59 +0200

    W dniu 2017-08-11 o 07:16, Borneq pisze:

    > Jak patrzyłem to R5 jest tańsza niż R2

    Miałem R5 i jej wady to że wiatraki (w komplecie z R5) nie mają
    sterowania PWM tylko 3-żyłowe, przez co nie mogłem ich dokładnie ustawić
    w BIOS płyty głównej ASUS (o ile pamiętam bez PWM w BIOS dawało się
    ustawić sterowanie minimalnie na 50% co było dla mnie za głośno -
    musiałem zrobić zasilanie wiatraków na 7V na stałe). Sterowanie od 0%
    było dla wiatraków z PWM/4-żyłowe wtyczki.
    Druga sprawa - dysk SSD ok, ale po dodaniu zaledwie jednego dysku
    mechanicznego WD40EZRX obudowa miała lekkie brzęczenie które aby stłumić
    musiałem wkładać jakieś gąbki itp pod prawy panel obudowy.

    Mimo to kupiłbym ponownie R5, tylko z góry musiałbym założyć
    zaopatrzenie się w wiatraki z PWM.
    Do zalet obudowy zaliczam że zmieściło się do niej b.duże chłodzenie CPU
    (Thermalright HR-02 Macho) i nie kolidowało z wiatrakiem w bocznym
    panelu. Oraz plus za estetykę - chociaż to kwestia gustu. Ja akurat nie
    lubię obudów z kosmicznie udziwnionym designem i podobała mi się
    powściągliwa estetyka R5.