    Date: Mon, 12 Aug 2013 19:50:47 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    <ku86qh$4i6$1@news.task.gda.pl>
    <5207a481$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku8c24$kaq$1@news.task.gda.pl>
    <5207c00e$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <ku8gft$v6v$1@news.task.gda.pl>
    <5207cf95$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kub46e$2ah$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2013-08-12 18:57, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)

    > Myślę, że zastosuje się do Twojego toku rozumowania i w ogóle nie będę
    > się z domu ruszać. Odpadnie problem nawigacji w ogóle :)

    To źle myślisz i najwyraźniej nie rozumiesz "mojego toku rozumowania",
    ale za to ja już nie odpowiadam :P

    > Chętnie się dowiem jak te 30k ma się do innych aplikacji tego typu.

    Jakiego typu? W topicu jako żywo stoi "nawigacja".

    > To jest niesamowite, że mówimy o tej samej aplikacji i ja trafiam w
    > znakomitej większości na celne ostrzeżenia a Ciebie ciągle ktoś oszukuje.

    Nikt mnie nie oszukuje - są to zwyczajnie błędne dane, począwszy od
    informacji o stacjonarnych FR, skończywszy na wypadkach. Kiedyś było
    tego mniej, za to były inne głupoty.

    > Używam NE _WYŁĄCZNIE_ dlatego, że można ją tanio kupić u operatora.

    Stąd pewnie i taka odosobniona mocno opinia.

    > Yanosik nie jest wybitną aplikacją, ale działa i to całkiem sprawnie.

    Cóż, działa, nie zawsze sprawnie, sporo w niej jest bzdur, większość
    rzeczy widać, no, świetna jest.

    > Jak poprawią swoją nawigcję to nie widzę powodu, dla którego nie miałaby
    > być równorzędna z NE.

    Poprawią? Tam nie ma nawigacji. Ją trzeba napisać, a nie poprawiać.

    > Nadal uważam, że logika NE jest bardzo dyskusyjna. Trasa mam zawsze
    > optymalną.

    Jesteś chyba jedyną osobą, która ma takie problemy :) Jakoś innym
    routing działa świetnie :>

    > Moja definicja nawigacji to mapa+antymisiek. Tobie wystarczy sama mapa i
    > stąd ta wymiana zdań.

    Nie, nie stąd. To Twoja prywatna definicja - nawigacja to nawigacja,
    a mi sama mapa nie wystarczy. Antymisiek jest funkcją dodatkową
    i w wielu miejscach nawet nie wolno go stosować. Bardzo przydatna
    jest funkcja informowania o aktualnie dopuszczalnej prędkości
    - zdecydowanie przydatniejsza niż wrzask 'patrol'. Dobrze, że wiele
    nawigacji podaje przy POI typu FR dodatkowo dopuszczalną prędkość,
    choć dla wielu osób to nadal jest czarna magia.

    > Nie uważam się za osobę, która jeździ super szybko ale zdania na temat
    > lotnych patroli oraz mobilnych FR nie zmienię.

    Twoje zdanie. Dużo większym komfortem jest taka jazda, że nie trzeba
    się ich bać.

    > Obserwacje z polskich dróg...

    Utrzymuj dystans, nie będziesz potrzebował takich informacji :)

    > Czyli teraz wadą yanosika aka antymiśka, jest to że nie ma
    > funkcjonalności dostępnej w typowej nwigacji?

    Pisałeś, że informuje o wszystkim - ja napisałem, że tylko o tym
    co jest zgłoszone (w tym błędnie), a nie o sytuacji drogowej,
    trasie itd. Wątek był o nawigacji, a tym yanosik nie jest i długo
    nie będzie. Tak, to jest jego zasadniczą wadą w tym kontekście.

    > Bardziej przychylam się do systemu z yanosika gdzie ludzie weryfikują na
    > bieżąco.

    To skąd tyle fałszywych informacji?

    "
    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał:
    > Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest dostepna?
    >
    > Co polecicie?

    Yanosik
    "

    Zgadnij czyje to słowa :>