  • 21. Data: 2017-03-18 10:29:39
    Temat: Re: Jaki adapter Sata -> USB ?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Użytkownik "Jan Stożek" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:10798481.O9o76ZdvQC@pc-jasio.stozek.waw.pl...
    > Z innej beczki, może sprawdź konfigurację swojego czytnika
    > news. Nie wstawia znaczników Mime-Version ani Content-Type, przez co
    > niektórzy przynajmniej mają problem z czytaniem.
    W Narzędzia -> Opcje -> Wysyłanie, w Format wysyłania do grup
    dyskusyjnych miałam ustawione:
    Zwykły tekst Ustawienia zwykłego tekstu UUECode
    Teraz zmieniłam UUECODE na MIME.
    O to chodziło?

    Pozdrowienia
    EZ

  • 22. Data: 2017-03-18 10:41:31
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle EZ napisał w Saturday 18 of March 2017 10:29:

> [...]
    > W Narzędzia -> Opcje -> Wysyłanie, w Format wysyłania do grup
    > dyskusyjnych miałam ustawione:
    > Zwykły tekst Ustawienia zwykłego tekstu UUECode

    Chyba tak, bo wreszcie jestem w stanie przeczytać wszystko, co
    piszesz. ;)

    No i w nagłówku teraz jest:

    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 23. Data: 2017-03-18 10:42:33
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle EZ napisał w Saturday 18 of March 2017 10:28:

    > To też racja. Coś za coś. :-)

    Zawsze możesz w sklepie obejrzeć, a potem kupić przez Internet.
    ;)

  • 24. Data: 2017-03-18 10:44:07
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    > Chyba tak, bo wreszcie jestem w stanie przeczytać wszystko, co
    > piszesz. ;)
    >
    > No i w nagłówku teraz jest:

    > Dzięki.

    To ja dziękuję.
    I pozdrawiam
    EZ

  • 25. Data: 2017-03-18 12:06:30
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 17/03/2017 3:57 PM, EZ wrote:
    > Jedynie w przypadku dysku 2,5", starego dysku wewnętrznego
    > z notebooka o pojemności 160 GB, mogłabym rozważyć możliwość
    > używania go w charakterze "dużego" pendrive'a. Jest mały i lekki.

    To bylby bardzo duzy pendrive. Zwlaszcza ze ok. 125PLN mozna dostac Sandisk
    micro-sd 128GB Ultra (90MB/s).

  • 26. Data: 2017-03-18 12:48:00
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To bylby bardzo duzy pendrive. Zwlaszcza ze ok. 125PLN mozna dostac
    > Sandisk micro-sd 128GB Ultra (90MB/s).

    Ja ten dysk już mam.

    Pozdrowienia
    EZ

  • 27. Data: 2017-03-18 12:48:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 12:06, 2late pisze:

    > To bylby bardzo duzy pendrive. Zwlaszcza ze ok. 125PLN mozna dostac
    > Sandisk micro-sd 128GB Ultra (90MB/s).

    Gdzie ?
    Ceneo twierdzi że od 192 zł.
    http://www.ceneo.pl/39814659.
    Trzeba by też dołożyć sporo za czytnik bo stare tej
    prędkości nie obsłużą.

    Masz taki ? Ile trwa faktyczny zapis i odczyt ?

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2017-03-18 13:14:34
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/03/2017 11:48 AM, EZ wrote:
    > Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja ten dysk już mam.

    I musisz go dzwigac :)

  • 29. Data: 2017-03-18 13:21:47
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/03/2017 11:48 AM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Trzeba by też dołożyć sporo za czytnik bo stare tej
    > prędkości nie obsłużą.
    >
    > Masz taki ? Ile trwa faktyczny zapis i odczyt ?

    No dobra, fakty sa lekko naciagane. ;)
    Karte o ktorej wspomnialem, a nawet dwie kupilem z okazji promocji w
    okresie black friday i to nie w Polsce.
    Czytnik pozostal mi po spalonej juz karcie micro-sd Lexar.
    Faktyczny odczyt z karty i zapis na PC po USB 3 to 90MB/S dla duzych plikow
    (ok. 3.5GB).
    W druga strone nie probowalem bo jedna karte mam na stale w telefonie a
    druga w GoPro.

  • 30. Data: 2017-03-18 13:38:27
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/03/2017 12:21 PM, 2late wrote:

> [...]

    A zrobilem szybki test:
    http://imgur.com/a/swAgk
    Odczekalem troche zeby nie bylo ze cos jest zbuforowane.
    Plik ok. 6 GB.