  • Data: 2017-09-12 01:00:18
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: "T.V." <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Sep 2017 00:34:33 +0200, Marcin N napisał(a):

    <ciach>

    > Powtarzam: złamali tym zapis z umowy i mają to w dupie. Chcę skierować
    > sprawę do UOKIKu, ale wiadomo jak to jest kopać się z koniem.
    >
    > Lejek, jaki założyli praktycznie uniemożliwia używanie Internetu: 500
    > kbit/s wejściowe i ze 30 kbit/s wyjściowe.
    >
    > Dramat. Oszustwo. Skandal.

    Znalazłem takie cos na potwierdzenie Twoich słów:
    http://gsmonline.pl/artykuly/plus-oszukiwal-w-reklam
    ach

    Wysyłam bazy danych po kilkadziesiąt, kilkaset GB, jak na razie korzystam z
    kilku kart SIM, ale staje sie to coraz bardziej upierdliwe jak w połowie mi
    sie zatrzymuje. Orange i ich 1410GB za 199zl??, RBM?)

    Z czego teraz korzystasz?

    Szukam kogoś kto naprawde da przyzwoite parametry, a ja z kolei pozostane
    mobilny. Sprawdzałem oferty satelitarne, 50EUR za 20Mb DL i 6MbUL, toz wole
    wajchlować tymi SIM'ami, tylko niech to ma przynajmniej te 150GB uploadu.
    (Firma wozi się po całej Polsce, umowy podpisac jednej nie można, na jakiś
    teren, miasto, województwo od lokalnego bo jak???, każdy krzyczy, że ma byc
    jak najtaniej bo to moje widzisisie internet :p )
    To szukam, pojecia nie mam czego, ale szukam - dużo GB, transfery do tych
    10-30Mb/s UL, kompy i tak chodzą całą noc :D
    Chodzi mi tylko o to by mi sie nie wykrzaczał jeb***waniec pod sam koniec
    transferowania tych 20-150GB, bo i transfer idzie sie paść i mój czas.
    Najchętniej wziąłbym coś na prepaida lub abo na osobe prywatna :D
    Upierdliwe jest jak wracam rano, a tu "TYŁEK" stoi w połowie i jeszcze
    krzyczy, że transfery ponawia bo jakies błedy były.

    Bo sam robie jakieś OT;

    Jeszcze raz, to z czego teraz korzystasz na te 200GB?