  • Data: 2017-09-12 01:21:52
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: "T.V." <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik T.V. s...@z...hell ...

    > To chyba Ty jestes nowicjuszem skoro nie wiesz kto to Animka... ;-)

    Kurczaki, "Thats All Folks"? To ta Animka, sorki, ale nie wiem :D
    Czytam, paczam, nie gadam, bo wszystko jest w necie czego potrzebuje, po
    porstu na ten miesiąć, kwartał nie ma tutaj porównania operatorów to pytam.
    Kiedyś z cienia wyjść muszę ...
    Masz ID wiadomomośći, "popaczaj" ile mam tu ników -- ja się z "kąłta" nie
    "wziełem" nagle tutaj...

    Robi sie OT.

    Zakończmy tutaj.