  • Data: 2017-09-12 01:18:11
    Temat: Re: Jaki internet LTE (na dzień 10-09-2017)
    Od: "T.V." <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Sep 2017 23:00:48 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    <ciach>

    > Moze po prostu przełożyć na czas testów sima do komórki i tam wybrac?
    > A jak na komórce? Tez problemy z zasiegiem?
    > Z t-mobile jest lepiej skoro to jedyna inna antena w zasiegu?

    Szukam czegoś z potężnym zapasem transferu, im taniej tym lepiej, więcej
    zostanie dla mnie :-D $$$

    (Sytuacje opisałem pod postem <Marcin N>

    > To juz nie te czasy...

    Oj nadal te czasy, bo teraz gadamy z mojego telefonu komórkowego, gdzie mam
    Skype, Video, VoIP'a etc etc... Po co mi bulic za jakies zbędne "literki"?
    Pytanie było sano naznaczone.
    Jak wpominałem, pytanie było jasne, a Wy się nad sjp rozwodzicie
    wierza, hói, dópa, <...> pamiętam kiedys było pojęcie NETYKIETA (to do
    Twojej wypowiedzi poniżej). Szkoda, że nikt już tego nie stosuje, nawet na
    newsgrupach.

    > Really? To do mnie?
    > Bo ja na usenecie to chyba z 20 lat...

    O widzisz, a jednak jeszcze stara wiara została, powiedz, że jeszcze
    FreeSCO miałeś na SDI i już Cie lubię :D
    Albo PHacking w budce na igiełkach? Ile laptopów spaliłeś bo mi monterzy
    kolory kabli zamienili i dałes na modem 220V?

    OK, bo sam robie OT jak diabli. Zakończmy w tym miejscu.