  • Data: 2020-05-20 12:44:15
    Temat: Re: Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
    Od: User <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2020 o 11:58, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    obecnie dla mnie ważniejsza niż szybkość transferu.

    > Te dyski masz już w obudowach, czy dopiero będziesz dokupywał?
    > 3,5'' czy 2,5''?
    > Z wyjściami USB C, USB B czy USB A?
    > 3.0?
    > Z wyjściami eSata?

    Mam 5 dysków w oryginalnych obudowach z oryginalnym kablem Type-A po
    stronie laptopa każdy.
    Są to dyski HDD 2,5" WD Elements kupione w Komputroniku, o różnych
    pojemnościach (USB 3.0).
    Mam na nich zapisane ważne rzeczy i muszę dokonać porównania/analizy
    tych zapisów.
    Jest ich dużo i nie ma możliwości nawet chwilowego przekopiowania na
    jeden dysk.
    Stąd możliwość równoczesnego podłączenia kilku dysków (im więcej tym
    lepiej) jest dla mnie teraz
    kluczowa.

    P.S. Dlaczego stosujesz tak dziwny sposób cytowania?